suszone pomidory-do czego?

1. Data: 2007-09-09 14:50:53

Temat: suszone pomidory-do czego?
Od: "Joanna KK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2007-09-11 06:13:52

Temat: Re: suszone pomidory-do czego?
Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrydzień!

Dla mnie odkryciem sezonu są suszone niesuszone pomidory. Były tu
niedawno serwowane. Jedne słoik już zjadłem, wiem, że będę robił
następne, na dłuższy zapas. Pachnące, podsolone, lekko kwaskowe i
zrobiły się bardziej pomidorowe niż były przed włożeniem do słoików.
Rewe!

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

3. Data: 2007-09-11 07:10:17

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> writes:

> Dla mnie odkryciem sezonu są suszone niesuszone pomidory.
Aha.

MJ

zapomniany przepis na rybę
(IVÁN): DECLARADO SANTO PARA DIOS
skórka od Mango
Jaki powinien być oscypek?
2 puszki tunczyka w sosie wlasnym - co z tym robic?