swedzace oczy

1. Data: 2004-07-04 14:47:42

Temat: swedzace oczy
Od: SIM <x...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Nie wiem, moz.e uda mi sie cos' tu uzyskac': bardzo cze;sto i d?ugo swe;dza;
mnie oczy (ga?ki oczne). Sztuczne ?zy na chwile; pomagaja; ale przyczyna
chyba nie jest bezpos'rednio w tym.
Zauwaz.am, z.e swe;dzenie ustaje, gdy zjem cos' s?onego - ale moz.e to tylko
autosugestia. Jednak w mojej diecie jest bardzo duz.o mleka (1,5-2 l
dziennie), musli, praktycznie niewiele mie;sa i soli w?as'nie. Duz.o pije;
kawy: troche; z miodem, reszte; dos?adzam s?odzikime (sk?ad: aspartam,
sacharyna, leucina, fenyloalanina).

Pozdrawiam
Kuba

2. Data: 2004-07-04 17:23:54

Temat: Re: swedzace oczy
Od: "Luke [Wroc]" <s...@u...skrzynka.net> szukaj wiadomości tego autora

Jak mnie swedzialy oczy to poszedlem do okulisty, co ci polecam. Stwierzdil
ze to alergia i dal mi jakies krople i cos tam na alergie i minelo.

3. Data: 2004-07-04 19:16:56

Od: "Zuzkaa" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podejrzewam, że masz alergiczne zapalenie spojówek. Piszesz tylko o swędzeniu,
a nic o innych objawach np. łzawienie, światłowstręt.
Idz do okulisty , zbada Cię i przepisze krople(niestety, przeciwalergiczne są
tylko na receptę).

4. Data: 2004-07-04 20:22:18

Od: SIM <x...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zuzkaa wrote:
> [...]
> a nic o innych objawach np. łzawienie, światłowstręt.
> Idz do okulisty , zbada Cię i przepisze krople(niestety, przeciwalergiczne są

Nie nie, alergia odpada. Łzawienia nie mam. Światłowstrętu też nie. Po
prostu bolą - swędzą mnie gałki oczne; spokojnie jest, gdy zamykam oczy
albo po prostu zasypiam. To swędzenie przeradza się więć w lenistwo i
chęć na nicnierobienie. A to już źle i pewnie bliżej psychiatry niż
okulisty ;)

Alergia... Może to rzadkość, ale nie mam żadnych alergii - jestem
jeszcze ze starego rzutu, gdy alergii nie było ;)
Okulista to może faktycznie dobre wyjście, ale akurat jestem poza moim
oddziałem NFZ, a za kase to się na razie nie wybieram.

Mam powody przypuszczać, że to kwestia diety: może za dużo węglowodanów
(nieprostych) a może właśnie brak soli.

Kuba

5. Data: 2004-07-04 20:53:42

Od: "Luke [Wroc]" <s...@u...skrzynka.net> szukaj wiadomości tego autora

> Alergia... Może to rzadkość, ale nie mam żadnych alergii - jestem
> jeszcze ze starego rzutu, gdy alergii nie było ;)

Ja tez generalnie nie mam, ale jednego roku dostalem tego alergicznego
zapalenia spojowek. Dostalem jakies tam krople i mi przeszlo. Na nic nigdy
nie bylem uczulony.

> Okulista to może faktycznie dobre wyjście, ale akurat jestem poza moim
> oddziałem NFZ, a za kase to się na razie nie wybieram.

Teraz juz nie ma rejonizacji tak jak w kasach chorych i mozesz isc gdzie
chcesz

Pozdr.
Lukasz

6. Data: 2004-07-04 21:29:38

Od: "agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Są też bez recepty
Ale nie powiem nazw bo lepiej pójść do okulisty i sprawdzić czy to na pewno
jest alergia
Pozdrawiam Aga

7. Data: 2004-07-04 21:41:14

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <6...@n...onet.pl> Zuzkaa tako rzecze:

(niestety, przeciwalergiczne są
> tylko na receptę).

Nie wszystkie, Casus kiedyś podał listę i skuteczność bezreceptowych.
Ale tak czy siak, niech go obejrzy lekarz.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

kolka nerkowa a nawroty
pleśń (discovery)
Pólpasiec
objawy ciąży - pierwsze tygodnie