swędzenie, nie owsiki

1. Data: 2004-01-03 21:07:38

Temat: swędzenie, nie owsiki
Od: "justGreg" <t...@N...SpAMo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napiszę wprost, swędzi mnie tyłek, okolice odbytu, ze zmiennym nasileniem
(np teraz nie :] ). Owsiki, przynajmniej takie co biegają po tyłku i z kupki
wyskakują wykluczam. Co może być oprócz nich przyczyną tego nieprzyjemnego
odczucia? Hemoroidy też wydaje mi się, że nie, choć jakie są inne objawy ??
Moja babcia miala żylaki, więc mogę też mieć tendencje. A jeśli nie to to co
jeszcze ???

Pozdrawiam i przepraszam jeśli pojawił się dokładnie:P taki sam temat.

Greg

2. Data: 2004-01-04 02:15:45

Temat: Re: swędzenie, nie owsiki
Od: "smok" <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> Napiszę wprost, swędzi mnie tyłek, okolice odbytu, ze zmiennym nasileniem
Ja tez cos takiego mialem pare lat temu.Nie byly to ani owsiki , ani hemoroidy.
Moze to zabrzmi smiesznie, ale po wielu badaniach ,kiedy lekarz nic mi
nie "znalazl" pomogla mi zmiana .....papieru toaletowego.Wyszlo,ze to mogla byc
reakcja alergiczna.Zastanow sie,cza uzywasz stale tego samego papieru!!!
R.
PS: TO NIE ZART!!!

3. Data: 2004-01-04 10:50:20

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napiszę wprost, swędzi mnie tyłek, okolice odbytu
podobne objawy daje drozdżyca

Pytania dot. sauny
bezsenność, depresja, cital...
metabolizm a odzywianie...