'swedzenie' w nerkach

następny post »
From: "jfs" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: 'swedzenie' w nerkach
Date: Fri, 25 Jul 2008 10:54:46 +0200
Sender: k...@n...onet.pl

Biore antybiotyk od 10 dni (doxycyklina jedna co 12 godzin)
i obecnie cholernie rozbolaly mnie od niego boki
(najprawdopodobniej nerki - na wysokosci pepka po bokach
i raczej z tyłu) boli dosyc mocno - odpowiednik mniej wiecej
bólu brzucha, z poczatku tak jakby chwyvcic te moje boki
w stalowe kleszcze i klocia, obecnie zmienilo sie to
i w lewym boku ciala w srodku czuje dziwne mocne i niepokojace
uczucie swędzenia/swierzbienia. Zmniejszylem dawke ale nie
mija - czy ktos moze mi cos poradzic? czy to raczej normalne,
jakies jedynie podraznienie, czy moze cos owazniejszego,
zapalenie moze jakies, czy tez mialem szanse sobie coś
rozwalic? do lekarza jestem umowiony na wtorek i poki
co musze chyba po prostu czekac, najpewniej najlepiej
bylo by brac dalej ten antybiotyk, zwlaszcza ze on zdaje sie
mi pomagal na to na co mial pomagac, ale to dziwaczne uczucie
swedzenia jest zdeczko alarmujace. :(

js