sweterek " w różne strony"

1. Data: 2004-07-16 20:01:30

Temat: sweterek " w różne strony"
Od: Beazuku <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
szukam w imieniu mojej siostry czegos w rodzaju tego ciemniejszego
sweterka. Nie musi byc taki sam wzor chodzi jedynie o to byy wyglądal
jak robiony w rozne strony. Jesli ktos posiada wzor takiego swetra lub
bluzeczki to usmiecham sie szeroko :D
--
Pozdrawiam. Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-07-16 20:03:05

Temat: Re: sweterek " w różne strony"
Od: Beazuku <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ha z rozpedu zapomialamdac linku do zdjecia o jaki mniej wiecej
sweterek chodzi
http://www.republika.pl/beazuku/sweterek.jpg

1. Data: 2004-07-16 20:21:24

Od: "renata w-zielona gora" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
mam podobne sweterki w którejś ze swoich gazet
jeśli jesteś zainteresowana to możemy się umówić, przejrzysz i pożyczysz
sobie gazetkę :)
pozdrawiam
Renata z Zielonej Góry

1. Data: 2004-07-16 20:41:29

Od: Beazuku <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Chetnie skorzystam, ale zostawimy nasze spotkanie gdy skrzykniemy sie
cala grupa. Mam nadzieje ze uda namsie to w sierpniu. Wtedy bardzo Cie
ladnie poprosze o przyniesienie tych gazetek.

1. Data: 2004-07-17 12:19:49

Od: "AnnaB." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beazuku,
właśnie zobaczyłam Twoją uaktualnioną stronkę. Jajca bardzo pomysłowe!
Teraz czekam na ukazanie światu Twoich bluzeczek i pierwszych frywolitek.
Mam nadzieję, że nie zaprzestałaś ćwiczeń.
A tak poza tym, to ostatnio pisałam do Ciebie chyba na stary adres. Dostałaś
coś?
Pa!

--
Anna B (Ziemia Lubuska)

niciak
szukam(xxx)
xxx - Szukam
Jaką wybrać z"Niteczki" nitkę na frywolitkę
druty-skarpetki