sweterki

1. Data: 2003-10-12 11:29:53

Temat: sweterki
Od: "Kasia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegoś czasu czytam co jakiś czas Waszą grupę i bardzo mi się podoba.
Mam problem, a możr to wcale nie jest problem i wiem że będę mogła na Was
liczyć. Spodziewam się niedługo bliźniaków. Zamierzam dla nich zrobic
sweterki do chrztu lecz nie mam rzadnych pomysłów na wzorek ani żadnego
schematu. Proszę pomóżcie przyszłej i bardzo szczęśliwej mamusi.

1. Data: 2003-10-12 11:37:56

Temat: Re: sweterki
Od: "Anna B. " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Ja akurat nie mam maluszków, którym mogłabym dziergać, ale zobacz tu:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=10663
A jak chwilę poczekasz, to pewnie jeszcze dziewczyny coś Ci podeślą.

Pozdrawiam i życzę duuużo cierpliwości do dziergania i dzieciątek :o)
--
Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)
"Chleb, którym się dzielisz, lepiej smakuje" P.Bosmans

1. Data: 2003-10-12 15:15:53

Od: "Aga" <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sweterki do chrztu lecz nie mam rzadnych pomysłów na wzorek ani żadnego
> schematu. Proszę pomóżcie przyszłej i bardzo szczęśliwej mamusi.

ooo podpisuję sie pod prośbą:)
Jesteśmy Kasia w podobnej sytuacji, tylko że Ty spodziewasz się bliźniaków!
Gratuluję!

1. Data: 2003-10-13 09:32:46

Od: "Milena" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ooo podpisuję sie pod prośbą:)
> Jesteśmy Kasia w podobnej sytuacji, tylko że Ty spodziewasz się bliźniaków!
> Gratuluję!

Ja też się dołączam do prośby. Bardzo proszę o radę, z jakiej włóczki
najlepiej zrobić sweterek dla takiego maleństwa. Pozdrawiam

Milena

1. Data: 2003-10-13 09:37:05

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2003-10-13 at 11:32, Milena wrote:

> Ja też się dołączam do prośby. Bardzo proszę o radę, z jakiej włóczki
> najlepiej zrobić sweterek dla takiego maleństwa. Pozdrawiam

Bawelna (ale sie rozciaga w praniu, a skrzatowe ciuchy trzeba czesto
prac), oraz akryl. Welna raczej nie, bo gryzie i alergenna potrafi byc.

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--
Zaloz prywatne forum: