swieza bazylia-szukam natchnienia:)

1. Data: 2003-09-16 14:55:03

Temat: swieza bazylia-szukam natchnienia:)
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdziez ja mialam kubki smakowe, ze dopiero teraz zakochalam sie w swiezej
bazyli, szczegolnie z pomidorem, feta i czarnymi oliwkami.

ale moze bazylia jeszcze w innych zestawach tak fajnie sie komponuje?

1. Data: 2003-09-16 15:02:38

Temat: Re: swieza bazylia-szukam natchnienia:)
Od: "Nell" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale moze bazylia jeszcze w innych zestawach tak fajnie sie komponuje?

Eh, uwielbiam..... niestety w Warszawie raczej już nie doświadczysz (ale co
się w te wakacje najadłam to moje ;)))
Ja jestem pasjonatką sosu pesto więc schodzi tego sporo ;)) (najchętniej z
makaronem razowym)

Pozdr

1. Data: 2003-09-16 15:21:57

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nell" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> się w te wakacje najadłam to moje ;)))
> Ja jestem pasjonatką sosu pesto więc schodzi tego sporo ;)) (najchętniej z

no jak nie jak w moim ważywniaku na natolinie jest, codziennie świeżutkie
zielone listki śmieją sie do mnie
aneta

1. Data: 2003-09-16 15:32:58

Od: "piotr_toczol" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> gdziez ja mialam kubki smakowe, ze dopiero teraz zakochalam sie w swiezej
> bazyli, szczegolnie z pomidorem, feta i czarnymi oliwkami.
>
> ale moze bazylia jeszcze w innych zestawach tak fajnie sie komponuje?

I jeszcze z pomidorem, mozzarela, oliwkami, oliwa z oliwek, swiezo zmielonym
pieprzem, bagietka:)
Pozdrawiam
Piotr

1. Data: 2003-09-16 15:33:04

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nell" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Eh, uwielbiam..... niestety w Warszawie raczej już nie doświadczysz (ale
co
> się w te wakacje najadłam to moje ;)))

w championie doniczka kosztuje 3,49 zl - da sie przezyc:)

> Ja jestem pasjonatką sosu pesto więc schodzi tego sporo ;)) (najchętniej z
> makaronem razowym)

ale robisz go sama?

1. Data: 2003-09-16 16:31:52

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Nellnapisala:

>Eh, uwielbiam..... niestety w Warszawie raczej już nie doświadczysz (ale co
>się w te wakacje najadłam to moje ;)))

U mnie w ogrodku jeszcze jest - ale juz wkrotce szlus :(((

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-09-16 17:02:05

Od: "Nell" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" napisała:
> w championie doniczka kosztuje 3,49 zl - da sie przezyc:)
<ciach>
> ale robisz go sama?

Wyłącznie, bo to nie jest "tradycyjne" pesto na oliwie tylko na jogurcie.
Przepis zdobyłam jakiś (dłuższy) czas temu w Niemczech. Mogłabym jeść
miskami, a że niestety na jedno-osobową porcję to myślę że z 4 takie
doniczki by poszły, to zaopatruję się na bazarkach, tam sprzedają na wiązki,
conajmniej 3 albo 4 razy taniej. Bazylia jest ziołem sezonowym, w tym roku
można było ją dostać w Warszawie od jakiejś połowy lipca. Teraz wszędzię
odsyłają mnie z kwitkiem :(((( co zaprzyjaźnione Panie z bazarku już się
zdążyły przyzwyczaić do tej szalonej co potrafi raz na 3-4 dni przyjść po
kolejne naręcze zielska pocieszają, że może jeszcze będzie jakiś "drugi
rzut". Ale wszystko w tym roku wcześniej wegetowało

Pozdr
Nell

1. Data: 2003-09-16 17:04:33

Od: "Nell" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@t...pl> napisała:

> no jak nie jak w moim ważywniaku na natolinie jest, codziennie świeżutkie
> zielone listki śmieją sie do mnie

A mogłabyś proszę dać konkretne namiary (może być na prv)? Każdy ma prawo do
szczęścia w ostatnie dni wakacji :(((

Pozdr
Nell

1. Data: 2003-09-16 17:58:46

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny,
Kupcie w ogrodniczym nasionka bazyli, kamienną doniczkę i ziemię i
posadzcie same! Bazylia lubi umiarkowaną ilość wody i dużo słońca. W
mojej kuchni rośnie znakomicie, a ja mogę się nie rozkoszować cały
rok! Polecam jeszcze miętę do posadzenia - także znakomicie się
hoduje!

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia (parapetowa ogrodniczka)

1. Data: 2003-09-16 20:07:02

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 Sep 2003 17:21:57 +0200, "Aneta" <a...@t...pl> wrote:

>no jak nie jak w moim ważywniaku na natolinie jest, codziennie świeżutkie
>zielone listki śmieją sie do mnie

Ach ten wielki swiat...

--
Pozdrawiam, Sabina

buraczki krojone w kostke w zalewie octowej
Piwo trapistów
Nowe garnki - jak się do nich zabrać? ;-)))
[NTG] wege.dzieciak.pl - forum dla rodzin wegaÄskich i wegetariaÄskich
(p) 3 wariacje na temat dyni