świńskie przełyki

21. Data: 2019-09-29 22:41:35

Temat: Re: świńskie przełyki
Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-09-29 o 18:05, Trefniś pisze:

> Sumienie wegetarianina?
> Niezbyt zachęcająca rekomendacja...
>
> https://www.tvp.info/36043652/kasza-jaglana-z-grzyba
mi-raz-horror-kucharki-hitlera

Bardzo ciekawy artykuł.
Mnie by to bardzo smakowało, ale bardziej z ziemniaczkami.
Swoją drogą ten Hitler miał coś porąbane w głowie. Sadysta-to wiadomo.
Patrzył na ludzką krew to zwierząt nie mógł jeść, bo może dostawał "cofki".
Krażą plotki, że cwany Hitler wcale nie zginął, tylko przedostał się
gdzieś łodzią.

--
animka

22. Data: 2019-09-30 19:37:05

Od: RM <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.09.2019 o 18:05, Trefniś pisze:

> Sumienie wegetarianina?
> Niezbyt zachęcająca rekomendacja...
>
> https://www.tvp.info/36043652/kasza-jaglana-z-grzyba
mi-raz-horror-kucharki-hitlera

A ja czytałem w gazecie, że restauracja w Holandii została zamknięta bo
podawała sandacza w sosie śmietanowym pod nazwą "ulubiona potrawa
Hitlera". Żeby nie było wątpliwości: sandacz czyli ryba to mięso.

23. Data: 2019-09-30 21:22:12

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .09.2019 o 19:37 RM <r...@w...pl> pisze:

> [...]
> podawała sandacza w sosie śmietanowym pod nazwą "ulubiona potrawa
> Hitlera". Żeby nie było wątpliwości: sandacz czyli ryba to mięso.

Byłbyś/byłabyś pierwszym znanym mi wegetarianinem, który nie oburza się na
twierdzenie, że Dodek był wegetarianinem.
A knajpę w Holandii zamknięto być może za kłamstwo historyczne w celach
propagandowych :)

--
Trefniś

Glifosat! Nie gluten!