swisty i ciezkie lapanie oddechu-prosze o porady

From: "Lusia71" <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: swisty i ciezkie lapanie oddechu-prosze o porady
Date: Thu, 21 Nov 2002 08:52:41 +0100

Witam,
Mam pytanie. Czy swiszczenie oddechu i problem z tzn. zlapaniem oddechu jest
objawem astmy czy moze to byc np cos z sercem lub na tle nerwowym. Bylam u
lekarki ktora przepisala mi Servent Dysk i Flixotide Dysk ale nie czuje
jakies poprawy- moje zycie nabralo tempa i mam nawal stresow. Czuje ucisk w
okolicach serca i lataja mi troche rece.

Nie wiem czy wdychac nadal te sterydy czy nie?

Z gory dziekuje za odpowiedzi.
--
Joanna + Alicja (3 lata) z Krakowa
mailto:b...@i...pl