swps chcę tam studiować, ale...

11. Data: 2006-06-09 10:18:22

Temat: Re: swps chce tam studiowaa, ale...
Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr (M)" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:e6bc5o$oo6$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Dziękuję za podpowiedź. Ta opinia sądzę, że mi wystarczy.
> Może tej pracy w warszawie dla swps-owców nie ma, ale w całej Polsce kto
by
> szukał - ten znajdzie. Ja ze swoim technikiem elektronikiem szukałem tej
> pracy 90 km od mojego miasta i tam musiałem się przeprowadzić, wynajmując

łeee, to nie rozumiem, jestes gotowy do takich poswiecen, szukanie
pracy,przeprowadzki, etc. a na dzienny uniwerek nie mozesz sie dostac? bez
sensu, ale Twoja sprawa.

12. Data: 2006-06-09 11:14:01

Temat: Re[2]: swps chce tam studiowaa, ale...
Od: m...@e...pl (Monika A. Kowalczyk) szukaj wiadomości tego autora

Witaj tomla,

W Twoim liście datowanym 9 czerwca 2006 (12:18:22) można przeczytać:

> [...]

> łeee, to nie rozumiem, jestes gotowy do takich poswiecen, szukanie
> pracy,przeprowadzki, etc. a na dzienny uniwerek nie mozesz sie dostac? bez

ech... Co komu pasuje... Ja mam tylko dość kiepskich psychologów...
Mają dyplom, jak ta pani, o której pracy magisterskiej wspomniałam...
Psycholog to zawód bardzo odpowiedzialny, tak jak lekarz. Żal mi
pacjentów tych niedouczonych, rozebrać czyjąś psychikę na części nie
jest trudno, ale poskładać ją tak, by ten człowiek normalnie
fukncjonował - na kiepskich studiach nie masz gwarancji, że będziesz
to robił dobrze.

Idź tam, gdzie nauczą Cię najlepiej, skoro Cię stać...

MAK

--------------------
W polskim Internecie są setki milionów stron. My przekazujemy Tobie tylko najlepsze z
nich!
http://katalog.panoramainternetu.pl/

13. Data: 2006-06-09 11:20:32

Temat: Re: Re[2]: swps chce tam studiowaa, ale...
Od: "Piotr \(M\)" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie, nie stać mnie na nauczenie się na egzaminy wewnętrzne na uniwerku,
które przypominają nowe matury rozszerzone z matmy, polskiego, kto wie czego
jeszcze.
ten topic jest i tak bez sensu... ale dzięki, że go podjęliście..
pozdrawia
Piotr

14. Data: 2006-06-09 11:28:25

Temat: Re: swps chcę tam studiować, ale...
Od: "gniru" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"alex83" <l...@o...pl> wrote in message
> [...]
PL

> Tu Cię rozczaruję, bo na Pawiej (???) czy gdzie się ta prywatna uczelnia
> znajduje jest na pewno - kumpela tam zaocznie studiuje psychologię
> właśnie...

możesz podać jakieś szczegóły?
być może kumpela studiuje wieczorowo?

a dla chętnych na studia polecam link
20153&v=2&s=0

pozdrawiam
gniru

15. Data: 2006-06-09 13:17:03

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czego
> jeszcze.
> ten topic jest i tak bez sensu... ale dzięki, że go podjęliście..

chowasz glowe w piasek, chcesz uciszyc dyskusje, bo boisz sie prawdy, tak na
moje oko... nie psychologa oczywiscie ;D

16. Data: 2006-06-09 16:22:17

Od: "Piotr \(M\)" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

aż Pani psycholog o nicku tomla urosła w moich oczach..
jednak co poradzę, nie stać mnie.. nie będę robił mezaliansu klas
społecznych...

tym razem bez "pozdrawia"

17. Data: 2006-06-10 23:01:45

Od: "alex83" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co za pawia??
> ta uczelnia jest na chodakowskiej w warszawie.
> mogę prosić o kontakt z Twoją znajomą?
> dziękuję
> Piotr

Do tego nie jestem uprawniona, ale wiem, że ma zajęcia w weekendy... A to z
tego co wiem jest zaocznie :))

--
Alex

18. Data: 2006-06-10 23:03:56

Od: "alex83" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> możesz podać jakieś szczegóły?
> być może kumpela studiuje wieczorowo?

http://www.vizja.edu.pl/?strona=2010

Nie chce mi się szukać toków studiów i dalej innych rzeczy, ale mówi, że
zaocznie i że psychologię... ;] I że właśnie na Pawiej 55

--
Alex

19. Data: 2006-06-10 23:04:51

Od: "alex83" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co za pawia??
> ta uczelnia jest na chodakowskiej w warszawie.
> mogę prosić o kontakt z Twoją znajomą?
> dziękuję
> Piotr

Ja nie mowie o SWPS, tylko o szkole jakiejs na Pawiej 55 gdzie podobno jest
zaoczna psychologia..

--
Alex

20. Data: 2006-06-11 06:26:11

Od: Radek Zwolski <r...@g...plWYKASUJTO> szukaj wiadomości tego autora

> ...mam wiele pytań przed sobą. 1 to finanse, 2 to czy dam radę.. 3. czy
> warto w ogóle!

nie odrobiłeś pracy domowej - patrz pkt 1

1. Finanse
http://www.swps.edu.pl/new_www/studenci/czesne_10920
63229/czesne06_07_1149579672

dla nieklikajacych zaoczne 655 x 12 miesiecy

> na to studiowanie przeznaczałbym miesięcznie 1200 zł, czyli całą moją
> wypłatę netto - zamierzam zaocznie.

patrz wyżej

> właśnie, czy ZAOCZNIE to nie za mało jak dla psychologii?
> czy ktoś z Was kończył/(jest dalej na) psychologię zaocznie?

z tego co wiem na SWPS - psychologia zaoczna ma dokładnie te same
zajęcia obowiązkowe co dzienne

prywatnie to nie jest za mało, psychologia nie jest skomplikowana

> pomóżcie.
> siostra młodsza o rok, dwa kierunki ciągnie, dzienne i zaocznie (prawo i
> ekonomię).

jak masz te same zdolne geny co ona do będzie ci łatwo :)

> muszę się spieszyć, bo lat mi niewiele zostało! - 23 sosenki już zasadził
> mój ojciec w ogródku..

spoko, ja jestem na dziennych, i tam jest też trochę starszych osób, tu
też mała uwaga, na dziennych możesz sobie układać plan, wiele osób
chodzi na dzienne i pracuje.

--
Myślę, więc jestem to powiedzenie intelektualisty, który nie docenia
bólu zębów

Prosze..pomózcie w badaniach
"psychologiczna charakterystyka srodowiska pracy"
system zarzadzania - jaki?
Do studentów psychologii - chcecie królika? :)
Wyniki pl.sci.neuronauki (29:7 - NIE)