'syfy' u dorosłego

11. Data: 2011-01-26 13:11:52

Temat: Re: 'syfy' u dorosłego
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-26 14:05, p?rform?rka pisze:

> I co z tego? A jak ty jesteś baba to nadwyżka progesteronu czy
> prolaktyny ci nie zaszkodzi. proste
> jak budowa cepa.

Nikt nie poda przyczyn/y bez dokładnych badań, a koleś domaga się cudów
ze szklana kulą. I to od profanów. Bo tu żadnego lekarza już nie ma,
hehehe. Wygonili ich m.in. tacy jak on.

--
Pozdrawiam - Aicha

12. Data: 2011-01-26 13:13:32

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-26 14:08, Maddy pisze:

> Podobno są tacy lekarze co się specjalizują w chorobach skóry.
> Dermatolog to się nazywa czy jakoś tak...
> Ale, sadząc po wypowiedziach na grupie, to może być legenda, bo chyba
> nikt takowego na oczy nie widział.

A kto by tam, pani, do jakiś lekaży hodzil. Toż to konowały i tylko
piniondze biorom i na wycieczki jeżdżom za recepty.

--
Pozdrawiam - Aicha

13. Data: 2011-01-26 13:22:52

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 14:11, Aicha <b...@t...ja> wrote:

> Nikt nie poda przyczyn/y bez dokładnych badań, a koleś domaga się cudów
> ze szklana kulą. I to od profanów. Bo tu żadnego lekarza już nie ma,
> [...]

No a ty podobno kopiesz w poszukiwaniu tegoryjcow i innych
nieprawidlowosci, wiec podstawowa wiedzie powinnas miec - czy nie, bo
moge sie mylic.
To chyba oczywiste, ze facet rowniez moze miec zaburzenie androgenow
- w te lub wewte. Ja jednak obstawiam koksik.
--
p?rform?rka

14. Data: 2011-01-26 13:38:56

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-26 14:22, p?rform?rka pisze:

> No a ty podobno kopiesz w poszukiwaniu tegoryjcow i innych
> nieprawidlowosci,

Masz błędne dane. Dermatologia i hormonologia to też nie moja działka.
Ja miewałam pojedyncze "wyskoki" w czasie PMSu na przykład, jeszcze do
niedawna :)

> wiec podstawowa wiedzie powinnas miec - czy nie, bo
> moge sie mylic.

Niektórzy nie wiedzą, dlaczego buraki są czerwone, to czemu akurat ja
powinnam? Szkołę skończyłam eony temu :D

> To chyba oczywiste, ze facet rowniez moze miec zaburzenie androgenow
> - w te lub wewte. Ja jednak obstawiam koksik.

Tiaaa...
http://sterydy.com.pl/steryd.php?ID=19

--
Pozdrawiam - Aicha

15. Data: 2011-01-26 13:54:40

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 14:38, Aicha <b...@t...ja> wrote:

> Masz błędne dane. Dermatologia i hormonologia to też nie moja działka.
> Ja miewałam pojedyncze "wyskoki" w czasie PMSu na przykład, jeszcze do
> niedawna :)

no widzisz, tego nie wiedzialam, myslałam, ze tam u was
to jak z mleczarni wszystko w jedna kadz a potem kazda jak przesniczka
siega po swoje DZIEŁO ;D

> Niektórzy nie wiedzą, dlaczego buraki są czerwone, to czemu akurat ja
> powinnam? Szkołę skończyłam eony temu :D

nie no, o androhormonach nie uczą w liceum, ale niech tam ci bedzie

> Tiaaa...http://sterydy.com.pl/steryd.php?ID=19

co do linku, to nie wiem co chcialas przez to.....
ale ja dam to
http://forum.fight-club.pl/topics23/sterydy-przeczyt
aj-zanim-wezmiesz-vt1036.htm
--
p?rform?rka

16. Data: 2011-01-26 14:26:56

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-26 14:54, p?rform?rka pisze:

> nie no, o androhormonach nie uczą w liceum, ale niech tam ci bedzie

Przyroda - klasa 4 szkoły podstawowej:
"Skóra, podobnie jak u dziewcząt, zacznie wydzielać duże ilości łoju i potu.
Opisane zmiany okresu dojrzewania zachodzą pod wpływem hormonów."

Innych książek jeszcze nie posiadam, a swoich już dawno się pozbyłam :)
Ale jestem pewna, że tam o tym było/będzie.
Chociaż jestem z pokolenia, któremu na zakończenie podstawówki
wstydliwie wyświetlono filmik o dojrzewaniu dla ~10-latków, a na
zakończenie liceum (klasa biol-chem!) dostało (jeszcze bardziej
wstydliwie) jakieś tekturowe kółeczko do zabawy w kalendarzyk :)
Zastanawiam się właśnie, na ile to wpłynęło na pewne fakty w moim życiu
;))))

> co do linku, to nie wiem co chcialas przez to.....

Chciałam skopiować, ale się nie dało. O wypryskach i trądziku. Pytanie
tylko, kto Ci (lekarzowi) się przyzna, że jedzie na anabolach?

--
Pozdrawiam - Aicha (ja tu tylko trolluję)

17. Data: 2011-01-26 15:45:25

Od: Arkadiusz Brzechwa <a...@w...szkola.przedsiembiorczosci.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-26 11:17, amba pisze:
> co zrobić ma dorosły facet po 40stkę mający systematyczne (takie
> trądzikowe, jak za młodu) syfy na skórze (twarzy, czoła, głowy, pleców).
> Czy to kwestia hormonalna? Czy można to zminimalizować przez żywienie
> (naturalnie w miarę)? Chodzi o czywiście o to by się pojawiały (a nie co
> robić z tymi co się pojawią). ps: he he od razu dodam że sex uprawia :_)))

niesłóchaj tych pojebóf zamóf se ten zestaf,
http://www.revitol.pl/1,acnezine.html nalepiej 3 opakofania odrasu to
znaczy na 3 miesionce,
fpierdalaj po jednej tabletce prszes czy miechy na czczoo, popijaj
mineralnom, kremem posmruj se tez, na czas kuracji ogranicz hójowe
zarcie, slodycze i alkohol, ruchac moszesz jak dotychczas. posdrawiam
serdeznie lekasz-weterynasz arkódiósz brzechfa.ÓÓÓÓÓ

18. Data: 2011-01-26 15:52:57

Od: Arkadiusz Brzechwa <a...@w...szkola.przedsiembiorczosci.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-26 14:00, Aicha pisze:

> Większość artykułów jest dla kobiet i dotyczy nadprodukcji testostronu.
> Więc czas się wykastrować.

tak zrobila sobie tfoja matóla?

19. Data: 2011-01-26 15:55:34

Od: Arkadiusz Brzechwa <a...@w...szkola.przedsiembiorczosci.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-26 14:01, Aicha pisze:

> Przecież to mężczyzna :DDD

tak powiedzial tfój tato na pierfszej rantce z tfojaom matólom

20. Data: 2011-01-26 17:23:31

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-26 13:22, Aicha pisze:

> Od 20 lat nie jesteś nieletni i jeszcze nie zdążyłeś pójść do lekarza? :O
> http://www.nazdrowie.pl/artykul/coraz-wiecej-dorosly
ch-ma-tradzik

Lekarz też nie jest cudotwórcą i tak od razu nie da prawidłowej
odpowiedzi. Czasem warto poczytać o doświadczeniach innych, żeby
wiedzieć, o co ewentualnie pytać dermatologa. Często przyczyną
powstawania tzw. syfków na skórze jest po prostu alergia, np. na
niektóre kosmetyki (zbyt wysuszające), albo pokarmowa. A ludzie
dodatkowo sobie szkodzą, wysuszając jeszcze bardziej specyfikami na
bazie spirytusu.

Ewa

Testy egzaminu specjalizacyjnego z pulmonologii
Lekarstwa na krzepliwość krwi
Re: wczesne wykrywanie
Soczewki kontaktowe
Chrupanie w stawach