sympatyczna grupa!

1. Data: 2006-11-18 08:34:04

Temat: sympatyczna grupa!
Od: "sylvia" <s...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
Ja napisze nie na temat grupy ale co tam... Bardzo rzadko pisze na tej
grupie ale za to praktycznie codziennie Was czytam i nie ukrywam, że
zdobywam wiele cennych informacji i uwag odnośnie zakładania i pielęgnowania
ogrodu. Muszę napisać, że jesteście najmilszą grupą tematyczną z jaką się do
tej pory spotkałam i mam nadzieję, że tak pozostanie.

Pozdrawiam
Sylwia Sz.

2. Data: 2006-11-18 09:07:03

Temat: Re: sympatyczna grupa!
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ogrodu. Muszę napisać, że jesteście najmilszą grupą tematyczną z jaką się do
> tej pory spotkałam i mam nadzieję, że tak pozostanie.

Witaj
Uważaj, nie jest tak różowo. Awanturują się tu,mogą objechać za brak
kropki nad i.Każą wycinać, obcinać, pisać u góry albo na dole, niektórzy
trują, są nawet tacy co molestują.A jak są zmęczeni to dopiero sadzą
i rośliny męczą.I uważaj na ekologów, mogą namówić do przypięcia się
łańcuchem do drzewa.
Jeśli przetrzymasz te tortury,to zostań.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2006-11-18 10:08:40

Od: "sylvia" <s...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i rośliny męczą.I uważaj na ekologów, mogą namówić do przypięcia się
> łańcuchem do drzewa.
> Jeśli przetrzymasz te tortury,to zostań.

Zostanę napewno :) bo jakoś mi się tu podoba i mam nadzieję że przebrnę
przez ewentualną krytykę. Szanuję ludzi za szczerość.

Sylwia Sz.

4. Data: 2006-11-18 10:26:28

Od: "MisiekK" <m...@i...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sylvia" <s...@W...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
do
> tej pory spotkałam i mam nadzieję, że tak pozostanie.

Ja też czytuję i w porównaniu do innych grup zauważam że rośliny
uspokajają...
--
MisiekK

5. Data: 2006-11-18 10:53:00

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ejmn04$j20$1@atlantis.news.tpi.pl MisiekK
<m...@i...neostrada.pl> napisał(a):

> Ja też czytuję i w porównaniu do innych grup zauważam że rośliny
> uspokajają...

Hejka. Zielony koi nerwy. :-)
Pozdrawiam relaksująco Ja...cki

6. Data: 2006-11-18 11:02:23

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan"

> [...]
> trują, są nawet tacy co molestują.A jak są zmęczeni to dopiero sadzą
> i rośliny męczą.I uważaj na ekologów, mogą namówić do przypięcia się

a niektórzy to nawet winnym gonem człowieka molestują lub tez malinkę
znienacka wciskają ;)))
Jesli lubisz owocowe tortury to witaj :D

--
ewa

7. Data: 2006-11-18 12:30:44

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do
> tej pory spotkałam i mam nadzieję, że tak pozostanie.

Dzień bez podlizywania to dzień stracony :-)))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

8. Data: 2006-11-18 12:39:20

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Zielony koi nerwy. :-)
>                    Pozdrawiam relaksująco Ja...cki

Szczególnie datura, beladonna, lulek i inne zielone.
Pozdrawiam.Mirzan

9. Data: 2006-11-18 12:47:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> Szczególnie datura, beladonna, lulek i inne zielone.
> Pozdrawiam.Mirzan

Dziękuję za poradę Panie Mirku! A dla mniej pobudzonych melisa... ;-))

10. Data: 2006-11-18 12:51:39

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję za poradę Panie Mirku! A dla mniej pobudzonych melisa... ;-))

To nie porada Panie Slawisto, to ostrzeżenie.
Pozdrawiam.Mirzan

Tradycja w narodzie ginie - Grzegorzom
Znów o trawnik
Re: Witam
oczko na zimę
Jak przygotowac pelargonie do przezimowania?