szafa do zabudowy - wawa - dobra ekipa

1. Data: 2010-05-17 19:48:51

Temat: szafa do zabudowy - wawa - dobra ekipa
Od: "mbuniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Nadszedl czas na zamowienie szafy do zabudowy, ostatnie moje doswiadczenia z
jedna z ekip, nie nastawiaja mnie optymistycznie, ale ktos z grupowiczow zna
ekipe z ktorej jest zadowoleny, lokalizacja instalacji wawa tarchomin.

Buniek

2. Data: 2010-05-29 20:29:49

Temat: Re: szafa do zabudowy - wawa - dobra ekipa
Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zna ekipe z ktorej jest zadowoleny, lokalizacja instalacji wawa tarchomin.

Mam ekipę która robiła mi umeblowanie
kuchni i przedpokoju w dwóch niedużych mieszkaniach
(w tym dwie zabudowane szafy do przedpokoi)

Określiłem w większości sam co chcę
(rozkład/wymiary/kolorystyka/ilość półek/podział drzwi/luster/blatów itp)

Wyszło ok, a ponieważ były to rozwiązania "autorskie" ze wzgledu na
nietypowe wymiary i kształty pomieszczeń - potrzebnych było kilka
póżniejszych poprawek rozwiązań - bez problemu podjechali
i załatwili sprawy - jestem zadowolony.

http://arturdebski.republika.pl/mieszkania/przedpoko
j1.jpg
http://arturdebski.republika.pl/mieszkania/przedpoko
j2.jpg
http://arturdebski.republika.pl/mieszkania/kuchnia1.
jpg
http://arturdebski.republika.pl/mieszkania/kuchnia1a
.jpg
http://arturdebski.republika.pl/mieszkania/kuchnia2.
jpg

Jeżeli nadal aktualne - napisz na priva - podam telefon

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

hybner - wymiary
Jaka pralka?