szafa wnekowa bez bokow ...

1. Data: 2007-02-26 16:30:34

Temat: szafa wnekowa bez bokow ...
Od: "Pawel GIl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylem ogladac szafy wnekowe firmy Stanley - zauwazylem ze w srodku ten
system (pani tez tak twierdzila)
nie ma scian ze sie tak wyraze - boki w srodku nie sa z plyty tylko
oryginalna sciana - wiem ze jest to oszczednosc tyle czy to nie jest zbyt
duze ze sie jak wyraze skapstwo ? Jak wy macie - moze sugestie z innnych
systemow ? Na co zwrocic uwage?
Pozdrawiam PG

2. Data: 2007-02-26 17:41:15

Temat: Re: szafa wnekowa bez bokow ...
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pawel GIl" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> duze ze sie jak wyraze skapstwo ? Jak wy macie - moze sugestie z innnych

Ja to uciekłam z firmy, która chciała mi koniecznie zrobić szafę z bocznymi
i tylną ścianą i twierdziła, że inaczej się nie da, bo w mieszkaniach
wszystkie ściany zawsze są krzywe:))))
Uciekłam, bo wyobraziłam sobie te zwały kurzu międzu ścianą zwyczajną i
ścianą 'szafową'.
Stanęło na moim wariancie: ściany we wnęce zostały oklejone zmywalną tapetą,
następnie powstała zabudowa wnęki i na front poszły drzwi przesuwne. Jest
super.
Ale moje ściany rzeczywiście SĄ proste (K-G), i kąty proste też trzymają i z
podłogą i z sufitem.
Anka

3. Data: 2007-02-26 17:59:04

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel GIl" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> duze ze sie jak wyraze skapstwo ? Jak wy macie - moze sugestie z innnych

Chyba na tym wlasnie polega zabudowa wnekowa :) U mnie tez nie ma tylnej,
ani bocznej plyty tylko sciana (szafa Komandor).

--
pozdr,
ewka

4. Data: 2007-03-01 07:55:26

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Pawel GIl <m...@p...onet.pl> napisał:
> [...]
> duze ze sie jak wyraze skapstwo ? Jak wy macie - moze sugestie z innnych

Wszystko zalezy od Ciebie. Ja akurat wolałam boki z normalnej plyty, a tyl
z cieńszej plyty (chyba pilśniowej) w takim samym kolorze. W ten sposob
mam cos co przypomina prawdziwą szafę.
Mozna tez nakleic na sciany np. tapety, ale one nie będą tak trwałe.
A na co zwrocic uwagę - na projekt wnętrza, my odwiedziliesmy chyba z 5
firm projektowych - zanim wiedzielsmy już co chcemy, a czego nie chcemy w
naszej szafie. bardzo sprawdzaja sie np. szuflady na czapki,
rekawiczki, parasolki ...

Pozdrowienia,
Lila

dofinansowanie FOŚ