szampan inaczej

1. Data: 2001-06-24 15:20:24

Temat: Re: szampan inaczej
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witek Prytek" <w...@e...pl> napisał w wiadomości
news:9gn9e4$oul$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "kasiek" <k...@w...ps.pl> napisał w
wiadomości

> [...]
> dzentelmenow
> Butelka mocno zmrozonego szampana + 1/2 l mocno zmrozonej brandy -
dla dam
> Butelka mocno zmrozonego szampana + 1/2 l mocno zmrozonej wodki - dla
> mlodziezy
>
> Spozywac w kazdych warunkach atmosferycznych, za wyjatkiem silnej
mgly.
> Patent za wschodniej granicy - na czlowieka maja dziwny ale pozytywny
wplyw
> ;o)
>
> PS. Zakaszac kawiorem (zeby bylo bardziej pl.rec.kuchnia)

Ojciec mi opowiadał, że w latach wczesnych 70' pijali
w Leningradzie na "wymianie kulturalnej takie drinki i nazywano to :
biały niedźwiedź na spirytusie, brunatny
na brandy i szary na wódce ( chwalił się, że kiedyś przepił
towarzystwo ale następnego dnia mało nie umarł tak muchy tupały)
pozdr.Alex

1. Data: 2001-06-24 16:43:36

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9h54mi$ja2$...@n...internetia.pl...
[...]
> [...]
> na brandy i szary na wódce ( chwalił się, że kiedyś przepił
> towarzystwo ale następnego dnia mało nie umarł tak muchy tupały)
Przyjmuję, że to było po twoich narodzinach? ;-)))
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-06-25 16:57:53

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Przyjmuję, że to było po twoich narodzinach? ;-)))
> pozdr. Jerzy
>

> Ładnych parę lat, ale jeszcze nie piłem ;o))) teraz na
odwrót ;-))))
pozdr.Alex

1. Data: 2001-06-25 20:14:01

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9h7qd6$ho0$...@n...internetia.pl...
[...]
> odwrót ;-))))
Jakim cudem? skoro nie masz obciążeń genetycznych? A może masz?
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-06-26 09:44:48

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Jeżeli to, że lubię dobrze zjeść i dobrze wypić
>jest obciążeniem genetycznym, to jestem obciążony i bardzo mi z tym
naprawdę bardzo dobrze.

--
pozdr.Alex
"Smakoszostwo jest aktem naszej władzy sądzenia,

1. Data: 2001-07-10 05:01:21

Od: l...@i...uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

"Witek Prytek" <w...@e...pl> wrote:

> [...]
>Butelka mocno zmrozonego szampana + 1/2 l mocno zmrozonej brandy - dla dam
>Butelka mocno zmrozonego szampana + 1/2 l mocno zmrozonej wodki - dla

Pozwole sobie dodac, ze warto dodac do tego jeszcze logu (mozna zmiksowac).

>Spozywac w kazdych warunkach atmosferycznych, za wyjatkiem silnej mgly.
>Patent za wschodniej granicy - na czlowieka maja dziwny ale pozytywny wplyw

Oj znane, znane. W prawdzie nie za wschodniej granicy a z krakowskiej
placowki dyplomatycznej wspomnianego kraju :-)))

>;o)
>
>PS. Zakaszac kawiorem (zeby bylo bardziej pl.rec.kuchnia)

Albo ryba suszona (przepis na grupie kiedys podawalem ale jak beda chetni
to dam raz jeszczce)

Pozdrawiam.

Lechu

--