szampon przeciwłupieżowy Healing Katzy

1. Data: 2003-09-12 10:53:19

Temat: szampon przeciwłupieżowy Healing Katzy
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam, bo polecałyście. Pomógł mojemu mężczyźnie, choć do końca nie
wyleczył, ale on to jest Mission Impossible z tym łupieżem. Piszę o tym, bo
kilka dni temu w aptece Cefarmu kupiłam 3 opakowania za 18 PLN (czyli po 6
PLN za sztukę) - promocja.
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-09-12 16:06:08

Temat: Re: szampon przeciwłupieżowy Healing Katzy
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BarBarella" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Kupiłam, bo polecałyście. Pomógł mojemu mężczyźnie, choć do końca nie
> wyleczył, ale on to jest Mission Impossible z tym łupieżem.

Ja tez dlugo i z niezbyt wielka skutecznoscia walczylam z lupiezem u mojego
meza, m.in. przy pomocy w/w szamponu.
Az w koncu udalo mi sie go namowic na wizyte u dermatologa, gdzie sie
okazalo, ze to luszczycowe zapalenie skory :-(
Ale po kilku tygodniach zazywania odpowiednich lekow poradzilismy sobie z
'lupiezem'.
Moze swojego tez namow?

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-09-12 16:55:42

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Dzięki za radę :)). Ma zdiagnozowane łojotokowe zapalenie skóry. A ponieważ
genetycznie ma bardzo tłustą skórę głowy niewiele można zdziałać. Tego nie
da się wyleczyć, jak ma się do tego skłonność, trzeba tylko starać się
zmniejszyć objawy do minimum. Ale po 50-tce mu przejdzie - skóra się mniej
przetłuszcza wtedy ;), jeśli tak długo z nim wytrzymam ;). Ten szampon jest
poprostu dobry i nie drogi. A "kurujemy się" nie tylko tym :).
pozdrawiam
barbarella

Bielenda ponownie...
Szkoly wizazu - adresy.