szczepienia - co powiecie?

1. Data: 2007-04-07 21:45:13

Temat: szczepienia - co powiecie?
Od: "mantodeus" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

witam

jaka Wasza opinia na temat szczepien ochronnych? chodzi mi o
szczepienia przeciw np grypie czy ostatnio "popularnym" meningokokom.
czy jest sens sie szczepic? a jesli tak to na ktore sie ludzie powinni
decydowac? (czy jest jakas wiarygodna instytucja informujaca o
realnych zagrozeniach?) jak nie popasc w przesade a jak nie zostac
ignorantem?

p.s. pytam ogolnie i w dodatku i o dzieci i doroslych wiec rozumie ze
odpowiedz na to pytanie jest skomplikowana ale moze ktos sprobuje. TIA

2. Data: 2007-04-07 22:35:51

Temat: Re: szczepienia - co powiecie?
Od: "Mały Szu" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> p.s. pytam ogolnie i w dodatku i o dzieci i doroslych wiec rozumie ze
> odpowiedz na to pytanie jest skomplikowana ale moze ktos sprobuje. TIA

o tym to można by książke napisać. Więc jakiejś "porządnej" odpowiedzi sie
chyba nie doprosisz. Lepiej opisz konkretnie stadium przypadku - wtedy coś
będzie można napisać. Można napisać "generalnie" ale to będzie i mało
wiarygodne... Są pewne "reguły" ale lepiej napisz o kim myślisz
(lata/choroby przebyte/odporność etc).

3. Data: 2007-04-08 10:03:49

Od: "mantodeus" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Kwi, 00:35, "Mały Szu" <p...@o...pl> wrote:

> [...]
> będzie można napisać. Można napisać "generalnie" ale to będzie i mało
> wiarygodne... Są pewne "reguły" ale lepiej napisz o kim myślisz

mialem nadzieje ze jednak jest mozliwosc uzyskania odpowiedzi tak
ogolnie ale ok, powiem o co chodzi.

dziecko 29miesiecy. na jesieni pojdzie do przedszkola. ogolny stan
zdrowia okreslil bym na dobry. (wystarczy?)

urwane ACL (długie i bolesne)
Grzybica paznokci - jak poznać?
cos na skorze - co to ?
cukrzyca - badania - "stan trzustki"