szczepienie orzecha wloskiego

1. Data: 2005-11-15 19:46:09

Temat: szczepienie orzecha wloskiego
Od: "Magellan" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Prosze o informacje czy istnieja inne metody szczepienia orzecha wloskiego
niz te ktore sa opisane na www.szkolkarstwo.pl ?
Jesli istnieja to prosze o szczegoly albo gdzie tego szukac. Google daja
slaby efekt :-(
Pozdrawiam
Grzesiek

2. Data: 2005-11-17 08:03:19

Temat: Re: szczepienie orzecha wloskiego
Od: t...@i...pl (Tomasz Lukowski) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2005-11-17 09:39:23

Od: Jacek Kos <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wiem czy to ma sens ale wydaje mi sie ze dzieci panstwa orzechow sa
> zwykle bardzo podobne do mamy stad jesli znajdziesz interesujaca mame to

Nie pamięTam gdzie, ale czytałem o tym, że należy szukać i kupować
szczepione orzechy, bo wtedy dają owoce w trzecim bodaj roku. OBok było
foto czegoś takiego. Uowocowione.
Sam się napaliłem i od tej pory szukam we Wrocławiu szczepionych
orzechów - ni ma. I nikt nie słyszał.
Bue-e..

--
JackOss

4. Data: 2005-11-17 13:46:05

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kos napisał(a):
> Nie pamięTam gdzie, ale czytałem o tym, że należy szukać i kupować
> szczepione orzechy, bo wtedy dają owoce w trzecim bodaj roku. OBok było
> foto czegoś takiego. Uowocowione.

Zobacz:
http://www.szkolkarstwo.pl/article.php?id=547

> Sam się napaliłem i od tej pory szukam we Wrocławiu szczepionych
> orzechów - ni ma. I nikt nie słyszał.
> Bue-e..

Szukaj tutaj:
http://www.zszp.pl/index.phtml
O szkółkach
Z przeglądaniem kontaktów
materiał szczepiony
Wrocław

pozdr. Jerzy

5. Data: 2005-11-23 01:42:28

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2005-11-23 01:46:44

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> foto czegoś takiego. Uowocowione.
> Sam się napaliłem i od tej pory szukam we Wrocławiu szczepionych

Szczepione orzechy powinienes dostac w osrodkach zajmujacych sie
wyszukiwaniem odmian orzechow,
np. w ISK w Albigowej k/Rzeszowa.

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: przepraszam, za jeden pusty post

7. Data: 2005-11-23 01:53:31

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Lukowski" <t...@i...pl> wrote in message
L...

> [...] jesli przyszlobymi kiedys na mysl
> szczepic orzech to zdecydowalbym sie na okulizacje poznym latem i pewnie
> mozliwie nisko, gdzies w rejonie szyjki korzeniowej.

W naszym klimacie orzechy szczepi sie trudno. Najlepiej udaje sie
szczepienie w szklarniach.
Okazuje sie jednak, ze i w gruncie mozna: nie tak dawno w TV byl program
(bodajze "Rok w ogrodzie"), w ktorym wypowiadal sie pan, ktoremu udaje sie
szczepic orzechy w gruncie. Sposobu jednak nie wyjawil.

> [...]
bardzo
> podobne do mamy stad jesli znajdziesz interesujaca mame to moze nie

W duzym stopniu powtarza z siewu ale jesli ktos chce miec dana odmiane, to
tylko szczepiona.
Wczesniej tez owocuje szczepiona od takiej z siewu.
Osobiscie wybralbym siew ale nie jestem tymsamym przeciwnikiem
szczepionych orzechow.

Pozdrawiam,
Bpjea

Nasiona Rosa rugosa