szczepionka na ratowanie kasztanowca

1. Data: 2004-05-11 07:10:51

Temat: szczepionka na ratowanie kasztanowca
Od: "Joanna T." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich po raz pierwszy.
Mam na dzialce kasztana ktory ma okolo 100 lat ( zasadzil go moj
pradziadek). Mam do niego wielki sentyment i nie chce zeby obumarl.
Jak wszyscy wiecie kasztanowce zostaly zarazone jakims paskudztwem. i
niestety jest mozliwosc ze za iles lat wogule ich juz nie bedzie na swiecie.
Jednak jest ratunek - szczepionka.
I wlasnie o ta szczepionke mi chodzi
Chcialam sie dowiedziec ile to mniej wiecej moze kosztowac i gdzie takowa
dzczepionke mozna by kupic
Bardzo dziekuje wszystkim za pomoc

Joasia T. z Krakowa

2. Data: 2004-05-11 07:28:49

Temat: Re: szczepionka na ratowanie kasztanowca
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna T. wrote:
> Jak wszyscy wiecie kasztanowce zostaly zarazone jakims paskudztwem. i
> niestety jest mozliwosc ze za iles lat wogule ich juz nie bedzie na swiecie.

To coś nazywa się szrotówek kasztanowcowiaczek i jest motylkiem. Jak w
google wpiszesz szrotówek to wyskoczy Ci na przykład taki adres:
http://szrotowek.bestpest.com.pl/szrotowek/
i całe mnóstwo innych.

Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2004-05-14 05:49:58

Od: "Joanna T." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To coś nazywa się szrotówek kasztanowcowiaczek i jest motylkiem.

Bardzo dziekuje za odpowiedz.

Pozdrawiam JoasiaT z Krakowa

4. Data: 2004-05-14 14:43:50

Od: "Paweł O." <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I wlasnie o ta szczepionke mi chodzi
> Chcialam sie dowiedziec ile to mniej wiecej moze kosztowac i gdzie takowa

Raczej tego nie rób.
zobacz: http://drzewa.sitenet.pl/felietony/10

--
P.O.zdrówka

Czy jakas odmiana jasnoty ma zolte kwiaty?
Nawóz z pokrzyw
Eh ta krzywaczka ...
tomatillo
Ludziska ratujcie !!