szczepionka odczulajaca a przeziebienie

1. Data: 2003-12-16 10:01:12

Temat: szczepionka odczulajaca a przeziebienie
Od: "Krzysiek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Pytanie glownie do lekarzy a jeszcze lepiej byloby gdyby udzielil odpowiedzi
jakis alergolog, ktory za pewne zna ta szczepionke, ale oczywiscie
wypowiedzi innych lekarzy tez beda mile widziane:)
Przyjmuje teraz odczulajaca szczepionke podjezykowa Perosal D, i jestem
troszke przeziebiony tzn troche boli mnie gardlo i wczesniej mialem
niewielki katar, ktory nagle ustal:). Moje pytanie brzmi czy powinienem
zaprzestac przyjmowania tej szczepionki przy tak niewielkich objawach
przeziebienia? Jezeli nie musze przerywac to czy moge brac tabletki do
ssania na gardziolko, badz tabletki na przeziebienie np rutinoscorbin?
Skontaktowal bym sie z prowadzaca mnie doktor ale ona przyjmuje tylko raz w
tygodniu.
Z gory dziekuje
Pozdrawiam
Krzysiek

2. Data: 2003-12-16 17:23:42

Temat: Re: szczepionka odczulajaca a przeziebienie
Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skontaktowal bym sie z prowadzaca mnie doktor ale ona przyjmuje tylko raz
> tygodniu.

Zu den riesigen Nebenwirkungen, fressen Sie bitte
die Packungsbeilage und schlagen Sie Ihren Artz oder Apotheker. :)

Sorry MSPANC :)

badanie na immunoglobiny
a w Katowicach?
Specjalizacje
Chirurgia naczyniowa - potrzebuje informacji
woda wapienna + olej lniany