szczepionka przeciw grypie

1. Data: 2003-10-11 09:55:36

Temat: szczepionka przeciw grypie
Od: "Maciek Majer" <d...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, jestem tu poraz pierwszy i chciałbym się dowiedzieć o waszych
doświadczeniach ze szczepionkami przeciw grypie. Moja znajoma z USA mi
powiedziała, że tam dużo osób choruje po tych szczepionkach. A jak jest u nas?

dzięki za odpowiedzi
Maciek M

2. Data: 2003-10-11 12:32:11

Temat: Re: szczepionka przeciw grypie
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bm8k2o$g2e$...@i...gazeta.pl,
Maciek Majer <d...@g...SKASUJ.TO.pl>:
> [...]
> doświadczeniach ze szczepionkami przeciw grypie. Moja znajoma z USA mi
> powiedziała, że tam dużo osób choruje po tych szczepionkach. A jak

W USA panuje w niektorych kregach psychoza jesli chodzi o szczepienia w
ogole.

--
Robert

3. Data: 2003-10-12 19:31:14

Od: "Doktor L" <doktorlubicz[:-)]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> bm8k2o$g2e$...@i...gazeta.pl,

Ja się zaszczepiłem FLUARIXEM produkcji GSK i nie zachorowałem.

Pozdrawiam,
DL.

Torbiel jajnika a seks
wybity palec - jak leczyc?