szczepionka przeciw grypie

1. Data: 2003-10-11 09:58:48

Temat: szczepionka przeciw grypie
Od: "Maciek Majer" <d...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, ja tu po raz pierwszy. Chciałby zapytać o wasze doświadczenia z
polskimi szczepionkami przeciw grypie. Moja znajoma z USA właśnie mnie
oświeciła, że tam dużo osób choruje po tych szczepionkach i ich ciała nie
tolerują tych wszczepionych bakterii. A jak jest u nas?

dzięki z wszelkie odpowiedzi

Maciek M

2. Data: 2003-10-11 15:57:24

Temat: Re: szczepionka przeciw grypie
Od: "justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałby zapytać o wasze doświadczenia z
> polskimi szczepionkami przeciw grypie.
nie ma polskich szczepionek przeciwko grypie.

Moja znajoma z USA właśnie mnie
> oświeciła, że tam dużo osób choruje po tych szczepionkach i ich ciała nie
> tolerują tych wszczepionych bakterii.
no, jak im bakterie wszczepiają, to się nie dziwie...
grypa to choroba w i r u s o w a.

recepta na tabl.antykoncepcyjne
oleum arachid hydrogen
Materac rehabilitacyjny
Co z technikami ???
Produkcja leków naturalnych metodami biotechnologii roślin leczniczych