szkola szydelkowania

1. Data: 2007-09-18 16:45:43

Temat: szkola szydelkowania
Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazlam stronke, na ktorejwykonanie kazdego slupka, polslupka itd
pokazane jest na krociutkim filmiku.
Mysle, ze wielu poczatkujacym sie przyda ;-0

http://www.nexstitch.com/Tutorials.html

2. Data: 2007-09-19 19:59:59

Temat: Re: szkola szydelkowania
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grazyna" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Znalazlam stronke, na ktorejwykonanie kazdego slupka, polslupka itd
> pokazane jest na krociutkim filmiku.
> Mysle, ze wielu poczatkujacym sie przyda ;-0
>
> http://www.nexstitch.com/Tutorials.html

Fajny pokaz. Nie robiłam jeszcze tak na szydełku.

Pozdrawiam Krycha

3. Data: 2007-09-20 09:57:05

Temat: Re: szkola szydelkowania tunezyjskiego
Od: "R@blinka" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha pisze:

> Fajny pokaz. Nie robiłam jeszcze tak na szydełku.

To jest szydełkowanie tunezyjskie. Spróbuj koniecznie.
Całkiem przyjemne, ni to druty ni szydełko ;) coś pomiędzy

A tak wogóle to jest tam też szkółka zwykłego szydełka

Pasmanterie
xxx chwalę się
[szydełko] laleczki - poszukuje schematu
Wrocław - zdjęcia z wrześniowego spotkania
xxx do KRIS dz1