szkolenie zakładania tipsów - Kraków?

1. Data: 2004-03-26 21:42:18

Temat: szkolenie zakładania tipsów - Kraków?
Od: "Kokoszanka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ,

Chciałabym zrobic kurs zdobienia i przedłuzania paznokci i zupełnie nie
wiem gdzie mam szukać. Proszę o wskazówki.

Dziękuję za pomoc.
pozdrawiam
Beata

1. Data: 2004-03-27 00:56:42

Temat: Re: szkolenie zakładania tipsów - Kraków?
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kokoszanka wrote:
> Witam ,
>
> Chciałabym zrobic kurs zdobienia i przedłuzania paznokci i zupełnie
> nie wiem gdzie mam szukać. Proszę o wskazówki.

Idź do empiku i przeglądnij ostatnie strony "beauty forum" lub "nowości
w kosmetyce" lub innego czasopisma branżowego dla kosmetyczek.
Znajdziesz tam wiele ogłoszeń firm, które sprzedają a przy okazji
oferują kursy przedłużania paznokci. Możesz też poszukać w Internecie
stron producentów żeli, proszków akrylowych itp. - na pewno znajdziesz
tam telefony pod którymi uzyskasz interesujące Cię informacje. W maju, w
Krakowie odbędą się targi kosmetyczne, zwykle na takich targach jest
wielu wystawców firm "paznokciowych", na pewno chętnie odpowiedzą na
wszystkie Twoje pytania:-)
--

Dominika Schimscheiner

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

SPA Avon
Sól borowinowa
Szukam wody hamamelisowej:-) w Warszawie
Domowe sposoby na krosty
czy zakupilabys PEDZELEK do PAZNOKCI?