szkółka bylin w Pakości

1. Data: 2004-05-25 17:09:29

Temat: szkółka bylin w Pakości
Od: "Mariola Ratajczak" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

byłam wczoraj z mężem u rodziny pod Inowrocławiem i zajrzałam do szkółki
bylin w Pakości. Spory wybór roślin i atrakcyjne ceny. Wszystkie rośliny po
2-3 zł. To w porównaniu z podwarszawskimi szkółkami naprawdę niedrogo.
Kupiłam rodgersje, różne odmiany żagwinu, phloxy szydlaste, szałwię omszoną,
funkie, tawułki, miskanty, trzcinniki, paprocie i inne. Jeśli będziecie w
okolicy warto wstąpić.

pozdrawiam,

Mariola Ratajczak

2. Data: 2004-05-25 17:17:52

Temat: Re: szkółka bylin w Pakości
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> byłam wczoraj z mężem u rodziny pod Inowrocławiem i zajrzałam do szkółki
> bylin w Pakości.

A gdzie to dokladniej ? Jak dojade do Pakosci to trafie od razu ?

Pozdrawiam
Asia
www.foto.acubenes.net/ogrodek/

3. Data: 2004-05-26 06:27:42

Od: "Mariola Ratajczak" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie to dokladniej ? Jak dojade do Pakosci to trafie od razu ?

szczegółowa mapka dojazdu jest na stronie:
www.barcikkwiat.republika.pl

pozdrawiam,

Mariola

4. Data: 2004-05-26 07:56:51

Od: JotHa <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariola Ratajczak napisał(a):

> szczegółowa mapka dojazdu jest na stronie:
> www.barcikkwiat.republika.pl

Dziekuje bardzo !

Pozdrawiam
Asia