szkółki,sklepy

1. Data: 2002-05-06 10:37:22

Temat: szkółki,sklepy
Od: <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przejrzałem posty grupy z ostatnich kilku miesięcy i nie znalazłem adresów
wartych polecenia szkółek i sklepów. Czy to taki zwyczaj, że się na grupie nie
podaje, czy nikt nie potrzebuje takich informacji? Aktualnie chcę posadzić
kilkanaście ładnych drzewek liściastych, nie muszą być duże, ale ceny 60-
80zł/szt mnie nie interesują. Może ktoś poleci jakieś punkty w Warszawie?
pzdr,
heak.

2. Data: 2002-05-06 10:51:05

Temat: Re: szkółki,sklepy
Od: "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<h...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> 80zł/szt mnie nie interesują. Może ktoś poleci jakieś punkty w Warszawie?

A jakie ceny cię interesują? Jeżeli naprawdę niskie to powinieneś poczekać do
jesieni i kupić drzewko z odkrytym korzeniem - w szkółce leśnej nawet za parę
złotych. Teraz na takie naprawdę tanie zakupy już za późno, bywa że pojemnik
w którym rośnie przekracza wartość drzewka (taniego czyli nieszczepionego i
bez uformowanej korony)
Pozdrawiam, Ewa.

3. Data: 2002-05-06 11:27:47

Od: <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> powinieneś poczekać do
> jesieni i kupić drzewko z odkrytym korzeniem - w szkółce leśnej nawet za parę
> złotych

I to już jest cenna informacja, dzięki. Czy wszyscy (większość) sprzedawców
proponują jesienią odkryte korzenie, czy tylko szkółki? Mimo wszystko wdzięczny
będę za jakieś adresy.
pzdr,
heak.

4. Data: 2002-05-08 08:00:16

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
sprzedawców
> proponują jesienią odkryte korzenie, czy tylko szkółki? Mimo wszystko

Zajrzyj na stronę www.ogrodnik.pl/zakupy/default.asp . Podają tam adresy
szkólek i sklepów, często z adresami ich stron internetowych. Znajdziesz tam
ofertę szkółki i ceny roślin.

Majka

5. Data: 2002-05-08 08:18:13

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W al. Krakowskiej, numeru nie pamiętam, (jadąc od centrum w kierunku Janek
po prawej stronie alei) jest centrum ogrodnicze. Duży napis na zielonym
budyku, na pewno zauważysz. Dość duży wybór, dobra jakość, umiarkowane ceny.
Obok konkurencja z tańszym, gorszym jakościowo materiałem ale tez można
znaleźć coś ciekawego.

Edyta

6. Data: 2002-05-08 09:41:48

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Obok konkurencja z tańszym, gorszym jakościowo materiałem ale tez można

Jest również szkółka na ul. Puławskiej. Nazywa sie "melon". Jadac od stony
Ursynowa po prawej stronie. Duzy wybor, alr ceny troche wyzsze niz w Alei
Krakowskiej. Mimo wszystko warto odwiedzic.
Pozdrawiam
Ania

szpaler
chory modrzew