szkoły wyższe

1. Data: 2000-10-12 19:58:37

Temat: szkoły wyższe
Od: "Ania Ślusarczyk" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w internecie mogę znaleźć informacje na temat szkół wyższych w
Warszawie-kierunek psychologia?
Interesują mnie głównie szkoły niepubliczne.
Dziękuję za pomoc
ania

1. Data: 2000-10-13 08:52:52

Temat: Re: szkoły wyższe
Od: "E-Milka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Ślusarczyk <a...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8s555o$8nh$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Warszawie-kierunek psychologia?
> Interesują mnie głównie szkoły niepubliczne.

Musisz w przeglądarce np. infoseek wpisać hasło szkoły wyższe a pokaża Ci
się adresy różnych stron www wyższych uczelni. Można też onecie na głównej
stronie jest odnośnik dotyczący tego tematu u dołu strony. Powodzenia.

Miłość
Czy można wzbudzić uczucia u wybranki która cię nie kocha???
Prosto w serce
Nic nie warta
nerwica