szpadel - piękniej

11. Data: 2002-02-08 19:45:28

Temat: Re: szpadel - piękniej
Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ takie dzidy przypominają mi "dawne dobre czasy" chętnie nabędę
takową. Czy wiecie gdzie dostępne są dzidy tego typu ?(Najlepiej z wymiennym
śróddzidziem)
Pozdrawiam
BoG

12. Data: 2002-02-08 22:25:17

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

> A ta czesc to czesc ... robocza, hm.
>
> Dzida sklada sie z przedzdzidzia, sroddzidzia i zadzidzia. Przedzidzie zas z
> przedzdzidzia przeddzidzia, sroddzidzia przedzdzidzia i ...

Wiem, ze lyzka sklada sie z trzonka i komory zupnej.
Ale jak jest z lopata, faktycznie nie wiem.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

13. Data: 2002-02-16 08:16:59

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Paplinski" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
> Zeby dolac oliwy do ognia:......

To ciekawe co napisałeś. Zazdroszczę dostępu do literatury.

> Dzida sklada sie z przedzdzidzia, sroddzidzia i zadzidzia. Przedzidzie zas
> przedzdzidzia przeddzidzia, sroddzidzia przedzdzidzia i ...

Prawdę mowiąc, gdy pisałem o częściach szpadla, pomyślałem sobie, że chyba
ktoś przypomni budowę dzidy :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

14. Data: 2002-02-16 08:17:04

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> napisał w
wiadomości news:HaY88.290
> Wiem, ze lyzka sklada sie z trzonka i komory zupnej.
> Ale jak jest z lopata, faktycznie nie wiem.

Ta dolna, metalowa część łopaty to blachownica. Ostrze blachownicy ostrzy
sie tylko z jednej strony, od operatora :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

dom letniskowy Brda, sprzedam
skalniak