szpaki na trawniku

1. Data: 2004-05-18 07:33:58

Temat: szpaki na trawniku
Od: piotrek_priv <piotrek_priv@antyspam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na moim niewielkim trawniku, codziennie szczególnie rano pojawiają się
szpaki i cos zaciekle dziobią. Podejrzewam, że wydziobują jakieś robaki
ale co to może być i jak z nimi walczyc aby nie zniszczyły trawy.

Dzieki za wszelkie rady...

2. Data: 2004-05-18 07:46:12

Temat: ne wygrzebują tzw. glizdy i nic ci w trawniku nie zniszczą
Od: "adek" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2004-05-18 08:06:54

Temat: Re: szpaki na trawniku
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szpaki i cos zaciekle dziobią. Podejrzewam, że wydziobują jakieś robaki
> ale co to może być i jak z nimi walczyc aby nie zniszczyły trawy.

Nie przesadzasz z tym niszczeniem? Cóż taki mały szpaczek moze zniszczyć?
Żeby to była krowa albo koń to tak, ale szpaczek?

Pozdrawiam
Kaśka

4. Data: 2004-05-18 08:44:38

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szpaki i cos zaciekle dziobią. Podejrzewam, że wydziobują jakieś robaki
> ale co to może być i jak z nimi walczyc aby nie zniszczyły trawy.

Szpaki walczą.

Pozdrawia wystarczająco boletus

5. Data: 2004-05-18 08:57:43

Od: Piotr <p...@n...spamuj.com> szukaj wiadomości tego autora

piotrek_priv wrote:

> Na moim niewielkim trawniku, codziennie szczególnie rano pojawiają się
> szpaki i cos zaciekle dziobią. Podejrzewam, że wydziobują jakieś robaki
> ale co to może być i jak z nimi walczyc aby nie zniszczyły trawy.

Dopóki szpaki żerują na trawniki to nie masz się czym przejmować. Problem
będziesz miał gdy zainteresują się np. czereśniami ;-)

pozdrawiam
Piotr

6. Data: 2004-05-18 10:14:34

Od: piotrek_priv <piotrek_priv@antyspam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:
> [...]
>>

> Nie przesadzasz z tym niszczeniem? Cóż taki mały szpaczek moze zniszczyć?
> Żeby to była krowa albo koń to tak, ale szpaczek?

Nie martwią mnie szpaki ale te robaki... Zastanawiam się czy to one nie
stanowia zagrożenia (?)

A szpaki niech sobie dziobia ile chcą ;-) Darmowa aeracja...

7. Data: 2004-05-18 14:18:53

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie martwią mnie szpaki ale te robaki... Zastanawiam się czy to one nie
> stanowia zagrożenia (?)
>
> A szpaki niech sobie dziobia ile chcą ;-) Darmowa aeracja...

Ojej, wyjadają sobie dżdżownice z gleby. Ale dżdżownic jest tak dużo w
ziemi że i dla Ciebie starczy jakbyś chciał się pożywić ;-)))
Serdecznie i smacznie
Miłka

8. Data: 2004-05-18 16:47:48

Od: vpw <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 May 2004 10:06:54 +0200, Katarzyna Tkaczyk wrote:

> Użytkownik "piotrek_priv" <piotrek_priv@antyspam_op.pl> napisał w wiadomości
>>
> Nie przesadzasz z tym niszczeniem? Cóż taki mały szpaczek moze zniszczyć?
> Żeby to była krowa albo koń to tak, ale szpaczek?

Kon i krowa jedzaca robaki - a fe :)
--
vpw (2004-05-18 18:47:33)

9. Data: 2004-05-18 17:46:49

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dopóki szpaki żerują na trawniki to nie masz się czym przejmować. Problem
> będziesz miał gdy zainteresują się np. czereśniami ;-)
>
> pozdrawiam
> Piotr

Szpaki sa bardzo chytre ,one wiaza te dzdzwnice po 3 sztuki
w peczku,i takie niosa do gniazda.Aby po drodze nie uciekly.
Z czeresniami zaden problem-przylatuje 10 tys ptakow i po
klopocie w ciagu godziny. Mirzan

10. Data: 2004-05-19 08:43:17

Od: "Piotr Kieraciński" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vpw" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Kon i krowa jedzaca robaki - a fe :)
Dlaczego nie, skoro fachowcy od zywienia malych zwierzatek proponuja dla
miesozernych z natury kotow zielony groszek i marchewke (patrz: specyfiki
marki Wiskas, itp.)!?
pik

Winogrona mojej Teściówki - coś żre...:(
sosna smołowa
mrowki na bluszczu
praca w ogrodzie - bol plecow; troche OT
jaka szklarnia