szpaler

1. Data: 2002-05-06 10:15:03

Temat: szpaler
Od: "kml" <k...@s...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedna pani wierci mi w brzuchu dziure, bo chce miec w ogrodzie szpaler - moj
tesc od dwudziestu lat szpaleruje jablonie - wiem ze mozna tez z gruszkami
takie tortury wyprawiac. Czy ktos wie czy mozna to robic z jakimis ciekawymi
drzewami ozdobnymi? Zastanawialem sie nad sliwowisnia ale potobno pestkowe
nie lubia krepowania - dostaja od tego gumozy...
Ma ktos jakis pomysl, a moze doswiadczenie?
Pozdrawiam
Konrad

2. Data: 2002-05-06 11:01:50

Temat: Re: szpaler
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kml" <k...@s...home.pl> napisał w wiadomości
> Jedna pani wierci mi w brzuchu dziure, bo chce miec w ogrodzie szpaler
> Ma ktos jakis pomysl, a moze doswiadczenie?

Pomysł???
A szpaler winorośli???!!! :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2002-05-06 12:15:09

Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpaler gipsowych krasnali ??

smokol :)))

4. Data: 2002-05-06 12:26:12

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "smokol" <s...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Szpaler gipsowych krasnali ??

:-)))))))
O! I to jest to o czym marzą młode dziewczęta! :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2002-05-06 12:57:50

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O! I to jest to o czym marzą młode dziewczęta! :-)

A stare babcie o jeleniach i dzikach gipsowych.
Podsłuchałem taką jedną na targu w Nowym T.
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive. Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

chory modrzew
Jesli potrzebujesz kowala...
Jak rozsadzic czeresnie?