"szpilki" w głowie - co to jest?

1. Data: 2006-01-19 07:46:38

Temat: "szpilki" w głowie - co to jest?
Od: "VigoX" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Temat okreslony dosc obrazowo. Postaram sie wytlumaczyc cos co mnie
zastanawia od tygodnia.

W stanach naglego stresu, najczesciej sa to jakies nieprzewidziane,
gwaltowne sytuacje na drodze kiedy prowadze samochód, czuje jakby ktos mnie
kłuł tysiacami szpilek w głowe. Trwa to ułamek sekundy ale jest bardzo
tzrezwiące. Jakby taki alarm. Powiazany z tym jest stres ale taki bardziej
mobilizujący. Nie paralizuje ze strachu. Nie zdarza sie to często, musza
zaistniec specjalne okoliczności.

Moje pytanie dotyczy jakby biologicznej strony tego zjawiska. Skad sie biora
te "szpilki" Tez tak macie? To chyba nie jest niezdrowy objaw? Czy to sie
jakos fachowo nazywa?

Pozdrawiam
Vx

2. Data: 2006-01-19 11:49:01

Temat: Re: "szpilki" w głowie - co to jest?
Od: MG42 <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje pytanie dotyczy jakby biologicznej strony tego zjawiska. Skad sie biora
> te "szpilki" Tez tak macie? To chyba nie jest niezdrowy objaw? Czy to sie
> jakos fachowo nazywa?

parę lat temu miałem takie objawy jak przez 2 miesiące zmuszony byłem leżeć
w łóżku. Lekarz wytłumaczył mi, że jest to spowodowane niedotlenieniem
organizmu. Rzeczywiście, po chorobie objawy znikły.

Vit B Complex - rakotworcza??
zbyt duze zrenice do laserowej korekcji
przewianie, zapalenie miesnia, nerwu,...?
lekrarstwo na płacz
Co na poprawę pamięci ?