szpinak

1. Data: 2000-05-27 12:55:54

Temat: Re: szpinak
Od: "ISIA" <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Darek wrote:
>[]
>a wlasnie, jak najlepiej go mrozic? Poszatkowany?

Świeży szpinak trzeba bardzo dokładnie opłukać, żeby nie zostało ani trochę
piasku.
Zagotować wielki gar wody, wrzucać po trochu szpinak i wyjmować po 2
minutach na sitko do odsączenia.
Pokroić w dowolnej wielkości kawałki, jak kto lubi.
Wkładać do woreczków foliowych, raczej nie więcej niż ok. 1/2 kg do jednego.
Włożyć do zamrażarki - jeśli ma się osobną zamrażarkę to jeszcze dobrze jest
ustawić program szybkiego zamrażania.

Powodzenia w mrożeniu szpinaku - ja mam już 4 kg w zapasie :-)

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2000-05-28 07:22:03

Od: "Michal R. Hoffmann" <m...@k...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA wrote:

> [...]
> ustawić program szybkiego zamrażania.
>
> Powodzenia w mrożeniu szpinaku - ja mam już 4 kg w zapasie :-)
dzięki!

ja próbowałem mrozić surowy poszatkowany, tym razem spróbuję tak.
--
misiek

*** IRC: nbrasil ICQ UIN: 3620591 | Michal R. Hoffmann ***
*** <mailto:misiek@knm.org.pl> | PO Box 41 ***
*** http://www.kki.net.pl/mis | 71-119 Szczecin 35 ***
*** -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =- | POLAND ***
----------- Money sometimes oils the wheel of justice -------------

1. Data: 2000-06-03 13:03:14

Od: "Anna Kłosowska" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Przykro mi, że podrażniłam Twój zmysł estetyczno - kulinarny, ale przecież
> nie proponuję tej papy do bezpośredniego spożycia!
> Natalia

Kurcze... A ja lubie szpinak.... I to taki nie w lisciach i mrozony moze
byc...
Napisalam juz przepis na nalesniki ze szpinakiem, ale najpyszniejszy jest
szpinak
kiedy sie go ugotuje na papke doda duzo mleka zeby byla jasno-zielona,a
potem sie
doda do niego zasmazke, sol, maselka troszke, mozna tez wbic jedno, czy dwa
surowe jajka i dobrze wymieszac poczym zagotowac...

Raz poznalam na sieci takiego co mowil, ze szpinak jest niedobry...
zaprosilam do siebie na szpinak i zmienil zdanie.
Szpinak poprostu trzeba gotowac z mlekiem bo inaczej smakuje jak trawa i
czosnek tu nic nie pomoze...

Podawac taka cialamache nalezy z jajkami na twardo i ona jest pyszna
poprostu.

Niech zyje zielona cialamacha ze szpinaku! :))))

Smacznego
Ann

przepis
Lukrecja - co mozna z nia zrobic?