szpital = sie horror ....

1. Data: 2002-01-13 16:03:34

Temat: szpital = sie horror ....
Od: "Jaro" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

..... brud smrod i ubostwo, glupota brak kompelencji, olewactwo (negatywne
okreslenia mozna by mnozyc dlugo) !!!

Ci co odwiedzaja ta liste regularnie pamietaja moj post na temat warunkow
porodu w jednym z polskich szpitali. Wtedy chodzilo o kuzynke mojej zony,
teraz natomiast napisze o zonie i naszym nowo narodzonym synku.

Dzidzius urodzil sie na szczescie zdrowy, na szczescie bo na to peronel
szpitala nie mial wplywu. Niestety spartololi sprawe jezeli chodzi o moja
zone, mianowicie lekarz nie sprawdzil ewentualnych pozostalosci, ktore mogly
zostac po porodzie wewnatrz macicy. Tak na marginesie polozna zrobila
naciecie pochwy w nieodpowiednim miejscu (tak stwierdzil niezalezny
ginekolog). Wracajac do sprawdzenia pozostalosci wewnatrz lekarz w ogole sie
tym nie zainteresowal a polozna, faktycznie ogladala to co wylecialo ale nie
byla pewna czy to bylo wszystko, jestem pewny co do tego bo uczestniczylem
przy porodzie oraz bylem swiadkiem dalszych wydarzen. Zone wypisali po 3
dnaich. Niestety musiala wrocic tam po kolejnych 6 dniach, po tym jak
pojawilo sie duze krwawienie i stan podgoraczkowy i jeszcze inne bardziej
nieprzyjemne objawy.
Gdy, po konsultacji z gonekologiem zawiozlem zone ponownie do szpitala,
lekarz ktory ja przyjal niewiele sie tym przejal i stwierdzil ze to decyzja
zony czy chce zostac czy tez nie. My wiedzielismy ze sytuacja jest
niebezpieczna (bylo podejrzenie pozostalosci wewnatrz) on natomiast nie
sprawial takiego wrazenia, dopiero po uruchomieniu dobrych znajomosci, lekaz
zmienil nastawienie do sprawy, zbadal ponownie zone i juz godzine pozniej
byla po zabiegu, tzw. "skrobanki" jak to okreslil.
Oczywiscie nie omieszkal on w trakcie powiedziec zonie, wraz z jeszcze innym
lekazem, ze gdyby nie ta wlasnie na czas uruchomiona znajomosc, z pewnoscia
zostalaby ona potraktowana o wiele gorzej.
To jeszcze nie koniec horroru, pozniej dali zonie antybiotyki, (dawkowanie 2
razy dziennnie) i tylko po to wbili jej na dwa dni, na stale, igle z
koncowka przyklejana do reki plastrem. Po wypisaniu zony ze szpitala okazalo
sie ze dostala zapalenia zyly, co spowodowalo koniecznosc nowej kuracji
antybiotykowej (kuracja antybiotykowa szpitalna zostala zakonczona po
niespelna 2 dniach, przy wypisie, nie poinformowano nas nawet co podawano,
smieszne prawda).
I teraz skutki powyzszej partackiej pracy lekarzy, ktore moga miec wplyw na
dalsze zycie calej mojej rodziny:
1. Po pewnym czasie moze okazac sie ze zona juz nie moze miec dzieci bo
lekarzowi robiacemu skorbanke zadrgala reka.
2. Antybiotyk, ktory bierze zona, mimo tego ze mozna go stosowac przy
karmieniu ale tak jak pisza w instrukcji nalezy go stosowac z ostroznoscia,
wplynie negatywnie na dziecko, dalsze skutki w tym przypadku sa
nieprzewidywalne.
3. Zly wplyw ciaglego przestawiania noworodka podczas tych szpitalnych
eskapad z pokarmu naturalnego na sztuczny i odwrotnie.
4. Mozliwosc dalszych komplikacji przy zapaleniu zyly.
5. Skutki uboczne spozywania antybiotyku, ktorych jest cala masa.

Niech teraz ktorys z lekarzy sporboje usprawiedliwic ten system a co za tym
idzie siebie.
Ja na szczescie nam juz wyrobione zdanie, lekarze, polozne, siostry i reszta
tej zgrai szpitalnej to patalachy, ignoranci i olewacze. Z czego ignoranci
sprawiaja wrazenie bardzo milych a olewacze sa oryskliwi i nieprzyjemni.
A te propagandowe bajki telewizyjne o szpitalu w Lesnej Gorze z serialu "Na
dobre i nazle" tylko mnie irytuja, bo wiem ze sa wyssane z palca.

Dla zainteresowanych informuje, ze chodzi o szpital w Slupsku, Oddzail
Ginekologii i Poloznictwa ostatnio przeniesiony do Ustki.
Calym tym burdelem zarzada Pani doktor ordynator Branicka. Innych nazwisk
nie podaje bo nie chce zaszkodzic uruchomionym znajomosciom, zreszta chory
jest system zarzadzania i przyzwalanie kierownictwa na wszechogarniajacy
balagan.

Pozdrawiam,
Jaro

2. Data: 2002-01-13 19:05:29

Temat: Re: szpital = sie horror ....
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest system zarzadzania i przyzwalanie kierownictwa na wszechogarniajacy

zamiast zalic sie na grupie, ktora badz co badz jest publicznym forum,
wymieniac nazwiska i specyficzne okreslenia do tych nazwisk, po prostu pozwij
do sadu caly oddzial i juz.

dzieki temu unikniesz sprawy o znieslawienie, ktora niechybnie moze ci w tej
chwili wytoczyc caly personel tego oddzialu.

zycie jest brutalne

adam

3. Data: 2002-01-13 19:59:52

Od: "eskulap" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

trzeba było iść do jakiegoś szpitala prywatnego
a nie teraz narzekać na grupie
A ty chcesz aby lekarz za 900 zł. miesięcznie każdemu właził do du......
gdyby nie znajomości to i koneksje to Służba Zdrowia by dawno padła w Polsce

4. Data: 2002-01-13 20:02:09

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
w tej
> chwili wytoczyc caly personel tego oddzialu.

Oczywiście, przesadzasz z tym "całym oddziałem". Pozdrawiam!

5. Data: 2002-01-13 21:11:44

Temat: Odp: szpital = sie horror ....
Od: "rymi" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik eskulap <c...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napis
ał:a1soso$poq$...@n...tpi.pl...
> trzeba było iść do jakiegoś szpitala prywatnego

przepraszam, a dlaczego ma iść do prywatnego szpitala, czy nie płaci na służ
bę zdrowia ?

> A ty chcesz aby lekarz za 900 zł. miesięcznie każdemu właził do du......

tu nie chodzi o włażenie do du... jak piszesz, chodzi o to, aby każdy wykony
wał swoją pracę najlepiej jak potrafi. Każdy wybiera sobie zawód sam i nie m
a co narzekać na niskie zarobki. Pytam się, a gdzie przysięga, a gdzie te pi
ękne słowa "chcemy pomagać ludziom" jak pytano dlaczego medycyna ?

> gdyby nie znajomości to i koneksje to Służba Zdrowia by dawno padła w Pols
ce

???

gdyby nie znajomości to stan żony Jaro mógłby być nieco inny.

Należy żałować jedynie tego, że pod drzwiami każdego szpitala nie stoją adwo
kaci i że każda taka spawa nie trafia do sądu. Może co po niektórzy tzw leka
rze opamiętali by się i zaczęli wykonywać pracę tak jak przysięgali.

Pozdrawiam szczególnie lekarzy, którzy wykonują swoją pracę jak przystało na
ten zawód - a osobiście znam kilku takich.

6. Data: 2002-01-13 23:30:16

Od: "Konrado_W" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"eskulap" <c...@i...pl> wrote in message
> trzeba było iść do jakiegoś szpitala prywatnego
> a nie teraz narzekać na grupie
> A ty chcesz aby lekarz za 900 zł. miesięcznie każdemu właził do du......

Fakt, ze zarobki sa gowniane ale takie teksty tez!

Przeczytaj sobie kodeks etyki lekarskiej czlowieku.

P.S. Jestem studentem med.

7. Data: 2002-01-13 23:59:18

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rymi napisal :

> przepraszam, a dlaczego ma iść do prywatnego szpitala, czy nie płaci na służ
> bę zdrowia ?

Nie, Ty nie placisz na sluzbe zdrowia. Ty placisz ZUSowi, a ZUS placi Kasie
Chorych. Ile z tego co zaplacisz idzie do lekarza lub pielegniarki ? SIEDEM
RAZY MNIEJ (proporcjonalnie) niz w innych krajach. ILE TEN LEKARZ DOSTAJE :
mniej wiecej 21 razy mniej niz lekarz w Anglii ( nawet uwzgledniajac roznice w
sile nabywczej waluty).

> [...]
> a co narzekać na niskie zarobki. Pytam się, a gdzie przysięga, a gdzie te pi
> ękne słowa "chcemy pomagać ludziom" jak pytano dlaczego medycyna ?

O jakiej Ty przysiedze piszesz ? Przysiega Hipokratesa obiecywala lekarzom, ze
bedzie im sie dobrze w zyciu powodzilo. Dlatego od ponad 50 lat w Polsce sie
przysiegi Hipokratesa nie sklada. Podpisuje sie, przy otrzymywaniu dyplomu,
tzw. Deklaracje Genewska, w ktorej ani slowa nie ma o problemach, o ktorych
piszesz.

> [...]
> kaci i że każda taka spawa nie trafia do sądu. Może co po niektórzy tzw leka
> rze opamiętali by się i zaczęli wykonywać pracę tak jak przysięgali.

Najlepiej by bylo pociagnac do odpowiedzialnosci prawnej politykow (poslow,
senatorow etc.) i ministrow z premierem na czele. Ciekawym ktory adwokat sie
tego podejmie ?

Ale oni podlegaja jedynie odpowiedzialnosci "politycznej" czyli co 4 lata moga
byc wybrani, albo nie. No wiec wybrano nowa ekipe i co z tego. Dalej zle i
wcale nie bedzie lepiej.

Pozdrawiam

dradam

8. Data: 2002-01-14 00:05:28

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam wrote :

> [...]
>
> dzieki temu unikniesz sprawy o znieslawienie, ktora niechybnie moze  ci w tej
> chwili wytoczyc caly personel tego oddzialu.

Widocznie korespondent nie ma nadziei na polski system wymiaru sprawiedliwosci.
A tak w ogole , jak napisal prawde ( w zakresie faktow) to kazdy sad go
uniewinni. Ja chetnie wystapie jako biegly....

Pozdrawiam

dradam

PS. Prawde nalezy powiedziec zawsze, nawet narazajac na wywolanie zgorszenia
(kodeks kanoniczny).

9. Data: 2002-01-14 07:35:59

Od: "Michal" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki temu unikniesz sprawy o znieslawienie, ktora niechybnie moze ci w
tej
> chwili wytoczyc caly personel tego oddzialu.

Posluchaj - czy tobie chcialoby sie wytaczaj sprawe w takich
okolicznosciach!? Wyobraz sobie kolege "Jara" jak na drugi dzien po
wplynieciu oskarzenia na niego on sam rozpoczyna proces przeciwko
szpitalowi... myslisz, ze lekarze chetnie beda biegac na rozprawy??

Mi

10. Data: 2002-01-14 07:41:21

Od: "Michal" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ty chcesz aby lekarz za 900 zł. miesięcznie każdemu właził do >du......

Po przeczytaniu twojego listu (zapomniales sie podpisac) stwierdzam, ze
wlasnie przez takich lekarzy - gnojow jak ty sluzba zdrowia w Polsce wyglada
tak jak wyglada!!!

Mi

Kupię niedrogo Viagrę !
hemoroidy