sztruksowa spódniczka

1. Data: 2006-06-25 07:15:27

Temat: sztruksowa spódniczka
Od: "lobuziaczka" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Jak poradzic sobie z zagnieceniami na sztruksie? Czy mozna go prasowac,
jezeli tak, to w jaki sposob?
Wlasnie wyciagnelam z szafy sztruksowa, ciemnofioletowa spodnice i
chcialabym ja doprowadzic to stanu uzwalnosci.
Czy w praniu moze sie ona skurczyc?

Dzieki,
Ania

2. Data: 2006-06-25 07:49:15

Temat: Re: sztruksowa spódniczka
Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik lobuziaczka napisał:
> Jak poradzic sobie z zagnieceniami na sztruksie? Czy mozna go prasowac,
> jezeli tak, to w jaki sposob?
/.../
> Czy w praniu moze sie ona skurczyc?

Odkad siegam pamiecia zawsze gdzies jakis wyrob sztruksowy (najczesciej
spodnie) byy w mojej garderobie. Fakt, ze ten dzisiejszy sztruks jest
nieco inny w wygladzie z co za tym idzie pewnie i w skladzie.
Spodnie piore najnormalniej w pralce wraz z innymi rzeczami, prasuje na
lewej stronie. Nie ma rzadnych zagniecen, problemow itp. Z dziecinstwa
pameitam jedynie, ze tamten sztruks po praniu robil sie sztywniejszy
(ale tylko do czasu pierwszego ubrania) i jednak plowial. Czy to wina
owczasnych proszkow, czy barwnikow sztruksu - nie wiem ;)

Pozdrawiam
Asia
www.sieporobilo.acubenes.net

3. Data: 2006-06-25 08:09:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Jun 2006 00:15:27 -0700, "lobuziaczka" <l...@o...pl>
wrote:

> [...]
>Wlasnie wyciagnelam z szafy sztruksowa, ciemnofioletowa spodnice i
>chcialabym ja doprowadzic to stanu uzwalnosci.

Najlepiej zaczac od powieszenia i odparowania...powies w lazience
i wez dosc goracy prysznic, w lazience zrobi sie para, wejdzie w
spodnice i delikatnie zagneicenia rozprostuje - to rada , ktora
gdzies czytalam dla podrozujacyhc, zeby sobie eleganckie
garnitury prosto z walizy rozprasowac...kanty wprawdzie
rozprasuje, ale zawsze pozna potem na nich posiedziec :P

Jak juz ten sztrus troche odpocznie to mozesz go przyprasowac, na
lweej stronie, na reczniuk, zaczynajac od nie najgoretszego
zelazka ALE z para, czyli chyba tak od polowy nastawienia na
welne.

Jak spodnica lezala pod kupa innych rzeczy, to zalomki niestety
moga zostac, wredny dosc material jest

Pierz, co kiedysz szyl bardzo duzo ze sztruksu...po pierwszych
spodniach zapamiateal na cale zycie, ze sztruks ma strone z
zwlosem i pod wlos...spodnie mialy wyraznie rony odcienie na
nogawkach....takze na tyle i przodzie inne :PPP
K.T. - starannie opakowana

4. Data: 2006-06-25 08:44:54

Od: "lobuziaczka" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki dziewczyny za wszystkie rady:)