szukam kręgarza

11. Data: 2007-11-05 09:36:59

Temat: Re: szukam kręgarza
Od: "mermaind" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak to jest, że dziesiątki znajomych skorzystało z usług kręgarzy i
> wyleczyli się z przypadłości, które były nieuleczalne dla współczesnej
> medycyny, a jednak lekarze z uporem kaczyńskiego utrzymują że takie
> zdarzenia nie są możliwe.

Słyszałeś o terapii manualnej? Różni się od kręgarstwa tym, że bierze pod uwagę
przeciwskazania, a podstawą jest diagnoza. No i oczywiście terapeuta manualny ma
wykształcenie medyczne (np. fizjoterapia).

Nie jesteśmy już skazani na ryzyko bardzo poważnych "wpadek przy pracy" kręgarzy.

Pozdrawiam
Jola

12. Data: 2007-11-05 10:37:17

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Nov 2007 10:28:57 +0100, j...@p...onet.pl wrote:

> Obawiam się, że odszkodowanie nie przysługuje. Czytałam o precedensie - sędzia
> pytał, czy kręgarz przedstawiał się jako osoba z wykształceniem medycznym oraz
> czy zmuszał (zachęcał) do poddania się jego zabiegom. Ponieważ nic takiego nie
> miało miejsca pozew o odszkodowanie został oddalony.

W Polsce nie obowiązuje o ile wiem zasada precedensu, ale dobrze
wiedzieć.

Wydaje mi się, że mimo wszystko pozew cywilny można takiemu komuś
wytoczyć. Pomijam już fakt, że taki ktoś praktykuje bez uprawnień i za
to tez powinien zostać ukarany.

m.
Marek Bieniek (mbieniek at epic pl)
Różnica między PRL-em a RP jest taka jak między zakładem karnym,
a zakładem dla umysłowo chorych. (Marcin Wolski)

13. Data: 2007-11-05 18:06:32

Od: pw <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mermaind pisze:
> Nie jesteśmy już skazani na ryzyko bardzo poważnych "wpadek przy pracy" kręgarzy.

Niestety nadal jesteśmy skazani na ryzyko bardzo poważnych "wpadek przy
pracy" niedouczonych lekarzy...

Pozdrawiam
pw

kto sie boi prywatnych szpitali c.d.