szukam o wirtualnej edukacji

1. Data: 2001-03-02 14:19:04

Temat: szukam o wirtualnej edukacji
Od: "aśka" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie, ludziska gdzie mogę znaleźć ?!?
Informacje o wirtualnej edukacji, mogą być nawet pozycje książkowe na ten
temat(w jęz. ang.i fran.). Wszystko się przyda! Będę wdzięczna niezmiernie!
Aśka

1. Data: 2001-03-03 21:03:31

Temat: Re: szukam o wirtualnej edukacji
Od: "Jdr" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy to funkcjonuje jeszcze...

41 Ksiazka Wirtualna Edukacja
Ksiazka Wirtualna edukacja Ksiazka w przystepny sposób wprowadza Czytelnika
w problematyke wirtualnej edukacji. Autor omawia rózne modele nauczania i
komunikowania sie, strategie, techniki i media stosowane w edukacji na
odleglo´s´c. Omówiono
http://www.sgk.pl/mirek/we.htm

42 Wirtualna Edukacja
AKTUALNO´SCI Pa´zdziernik - 2000 O nauczaniu na odleglo´s´c w Grudziadzu W
dniu 20 wrze´snia w auli Zespolu Szkól Gastronomiczno - Odziezowych odbyla
sie w Grudziadzu konferencja inaugurujaca pilotazowy program symulacyjnej
analizy zmian
http://www.sgk.pl/we/t002.html

43 Wirtualna Edukacja
EDUKACJA NA ODLEGLO´S´C - PODSTAWOWE OKRE´SLENIA. Ze wzgledu na aktualnie
stosowane ´srodki komunikowania sie mozemy wyrózni´c kilka metod stosowanych
w edukacji na odleglo´s´c: Nauczanie korespondencyjne, opiera sie na
przesylaniu tradycyjna
http://www.sgk.pl/we/t001c.html

44 Wirtualna Edukacja
EDUKACJA NA ODLEGLO´S´C - TWORZENIE MATERIALÓW Stworzenie dobrych materialów
edukacyjnych dla kursów funkcjonujacych w trybie edukacji na odleglo´s´c to
pierwszy z trzech etapów jaki trzeba pokona´c, je´sli chcemy naucza´c na
odleglo´s´c. Rola
http://www.sgk.pl/we/t001d.html

45 Wirtualna Edukacja
EDUKACJA NA ODLEGLO´S´C - MEDIA. W edukacji na odleglo´s´c wyrózniamy
nastepujace rodzaje mediów, które sluza do przekazywania wiedzy: Poprzez
kontakt bezpo´sredni (face-to-face). To najstarszy sposób przekazywania
wiedzy, który odbywa sie on
http://www.sgk.pl/we/t001e.html

46 Wirtualna Polska - WP Hit
WP Hit Aktualno´sci Biznes i Ekonomia Edukacja Nauka Technika Handel
Elektroniczny Informacje i Media Komputery i Internet Kultura i Sztuka
Medycyna i Zdrowie Motoryzacja Muzyka Pa´nstwo i Zycie Publiczne Przyroda i
Natura
http://wphit.wp.pl/

47 Wirtualna Edukacja - Redakcja
Jest nam przykro, ale twoja przeglsdarka nie obsluguje ramek.
http://www.sgk.pl/we/009.html

48 Wirtualna Polska
09.02.2001 Apolonii, ErykiPoczta - Szukaj - Katalog - Moja WP Informacje:
Wiadomo´sci - Pogoda - Waluty - Wirtualne Miasta - Hotele - Ekspres-PKP -
Kalendarz - Program TV Spotkania: Kawiarenka - Czat - Forum - Kartki -
Strony Domowe - Opinie Rozrywka
http://wp.wp.pl/

49 Wirtualna Edukacja
TECHNOLOGIE STOSOWANE W EDUKACJI NA ODLEGLO´S´C W procesie nauczania na
odleglo´s´c wspólczesne technologie komunikacyjne oferuja przekazywanie
informacji edukacyjnych zawierajacych material lekcyjny na cztery sposoby za
pomoca: ˇ glosu
http://www.sgk.pl/we/t004.html

50 Wirtualna Edukacja
CZASOPISMA Na ´swiecie istnieje wiele czasopism zajmujacych sie nauczaniem
na odleglo´s´c. Ponizej zamieszczono w porzadku alfabetycznym niektóre z
nich. Redakcja prosi Czytelników "Wirtualnej Edukacji" o wspólprace przy
uzupelnianiu tej
http://www.sgk.pl/we/t002b.html

Maruta Matematyka 2001
Oprogramowanie dla szkol!