szukam przepisu na danie z sieji

1. Data: 2006-12-19 21:18:22

Temat: szukam przepisu na danie z sieji
Od: robbi <r...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jako iz udalo mi sie ulowic jakis czas temu dwa ladne okazy tej ryby
(teraz sa w zamrazalniku) i szukam jakis ciekawych przepisow.
Sieja ma byc na wigilie.

Pomozecie ?

--
pzdr
robbi

2. Data: 2006-12-20 13:54:05

Temat: Re: szukam przepisu na danie z sieji
Od: Maggie <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

robbi napisał(a):
> [...]
>
> Jako iz udalo mi sie ulowic jakis czas temu dwa ladne okazy tej ryby
> (teraz sa w zamrazalniku) i szukam jakis ciekawych przepisow.

Znalazłam przpis w kalendarzu, może go ypróbujesz?

SIEJA NA SPOSÓB WSCHODNI

1 kg siei
1/2 szklanki oliwy
2 szklanki białego wina
2 łyżki koncentratu pomidorowego
1 łyż-ka mąki
10 ziaren kolendry
tymianek
2 listki laurowe
sól, pieprz

Rybę umyć, oczyścić, opłukać, odciąć głowę, zdjąć filety,
oprószyć przesianą mąką i lekko obrumienić na oliwie. Ułożyć
w żaroodpornym naczyniu. Koncentrat pomidorowy wymieszać z
winem, dodać kolender, rozkruszone listki laurowe, sól,
pieprz, tymianek i pozostałą oliwę. Przygotowanym sosem
zalać rybę. Wstawić do piekarnika nagrzanego do tempe-ratury
ok. 230 °C, przykryć kawałkiem folii alu-miniowej. Od
momentu wrzenia ryba powinna się dusić około 15 minut. Przed
podaniem ozdobić plasterkami cytryny, cząstkami jajek
ugotowanych na twardo.
Podawać na zimno z dodatkiem białego pieczywa.

3. Data: 2006-12-20 13:55:59

Temat: SIEJA NA SPOSÓB WSCHODNI
Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

robbi napisał(a):
> [...]
>
> Jako iz udalo mi sie ulowic jakis czas temu dwa ladne okazy tej ryby
> (teraz sa w zamrazalniku) i szukam jakis ciekawych przepisow.

Znalazłam przepis w kalendarzu, może go wypróbujesz?

4. Data: 2006-12-24 18:38:06

Od: robbi <r...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Maggie napisał(a):

> Znalazłam przpis w kalendarzu, może go ypróbujesz?
>
> SIEJA NA SPOSÓB WSCHODNI

Dzieki - ale pomidor zawarty w skladnikach dyskwalifikuje ten przepis.
Sieje ostatecznie zostaly zrobione na 2 sposoby - smazone sote, i w
galarecie.
I powiem iz sieja z galarety jest przepyszna. Polecam ta metode - mieso
ryby zachowuej soczystosc i spojnosc. Palce lizac.

--
pzdr swiatecznie znad stolu
robbi

Sałatka ziemniaczana
Ciasteczka kruszyny
serek typu włoskiego CAPRI
Pieprz zielony marynowany
Konserwanty a naturalne konserwowanie żywności