szukam przepisu na grzybki

1. Data: 2001-09-23 13:55:49

Temat: szukam przepisu na grzybki
Od: "Ines" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczow!
Niespodziewanie dzisiaj dostalam w prezencie dwie reklamowki grzybow, wiem
ze jedne to podgrzybki, a inne - to nawet nie wiem, bo sie nie znam. Jest
tego duzo i moze z wasza pomoca udalo by mi sie zapakowac je w sloiki.
Moglabym poprosic o przepis sasiadke, ale u niej grzybki sa zawsze zabardzo
octowe, a w mojej rodzinie nikt za octem nie przepada.
Wiec moze ktos poda mi przepis albo link - by nie byly zaostre?
Dziekuje
Pozdrawiam
Ines

1. Data: 2001-09-26 02:01:02

Temat: Re: szukam przepisu na grzybki
Od: "Malachowski Tadeusz" <t...@n...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ines" <i...@p...fm> wrote in message
> [...]
> octowe, a w mojej rodzinie nikt za octem nie przepada.
> Wiec moze ktos poda mi przepis albo link - by nie byly zaostre?
**********
moze juz zamarynowalas ale sadze ,ze Ci sie to przyda jak tez innym
grupowiczom...
http://www.grzyby.pl/

http://www.proszynski.pl/czasopisma/kuchnia/arch_tex
t/199811-01.html

jesli to nie wystarczy sluze pomoca-podam Ci mnostwo innych adresow
na tematy ktore Cie interesuja i nie tylko zwiazane z kuchnia...

pozdrawiam grupe

T.M...

zurawina
A moze jakies ciekawe przepisy z dynia???
Dynie - moze ktos jest zainteresowany???
pytanie do kobiet
Pytanie do kobiet