szukam statystyka

1. Data: 2000-06-01 11:27:24

Temat: szukam statystyka
Od: "Lilka" <l...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc. Witam Wszystkich

Jestem Lilka - wlasnie przymierzam sie do napisania pracy magisterskiej
(nareszcie!), do ktorej wyniki badan zrobilam 2 lata temu.
Mam problem ze statystyka. W czasie studiow nie bylam orlem w tej
dziedzinie, a dodatkowo te dwa latka przerwy zrobily swoje. Szukam osoby
(bede wdzieczna, jesli ktos poda mi kontakt), ktora pomoze mi w opracowaniu
wynikow: powie mi, jakie statystyki policzyc z takich danych jak moje, jakie
ew. wnioski mozna z tego wyciagnac, czego sie douczyc w pierwszej
kolejnosci, zeby sie nie zblaznic na egzaminie.
Wazne jest dla mnie, zeby osoba ta miala jakies doswiadczenie w
opracowywaniu wynikow, i zeby miala zwiazek z psychologia (miala pojecie o
praktyce psychologicznej, np. czy dane APISu traktuje sie jako skale
przedzialowa, czy interwalowa, czy moze jakas inna, bo statystycy z roznych
dziedzin roznie interpretowaliby takie wyniki, przynajmniej tak mi sie
zdaje).

Lilka
l...@s...com