szukam wzoru xxx

1. Data: 2009-06-26 15:50:21

Temat: szukam wzoru xxx
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was serdecznie!
Haft i szydełko są moją pasją od dawna. Od czasu do czasu zaglądam tu do Was,
przy okazji korzystając z cennych rad, ciekawych wzorów i bardzo Wam za to
dziękuje. Teraz poszukuję wzorów obrazów Rembrandta. Będę bardzo wdzięczna za
pomoc. Pozdrawiam

2. Data: 2009-06-27 07:38:53

Temat: Re: szukam wzoru xxx
Od: czarownica71 <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zastanawiam się czy Golden Kit przypadkiem nie ma jakiś wzorów
Rembrandta
sprawdź http://chomikuj.pl/czarownica71 zakładka haft _ GK

3. Data: 2009-06-27 11:16:41

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki!! Wieczorkiem przejrzę wszystkie jej hafty, ale już teraz zobaczyłam,
że wśród swoich zbiorów ma ciekawe akty a to też by mnie interesowało. Chciałam
bym zrobić prezent koledze i jeśli nie znajdę nic z Rembrandta to wtedy wyszyję
mu akt.

4. Data: 2009-06-27 14:50:27

Od: czarownica71 <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

to mój chomik, jeśli chcesz wzory aktów najlepiej ściągnąć plik
spakowany rar'em zawiera wszystkie wzory
jeśli potrzebujesz jakiegoś szczególnego wzoru to poślij link do
zdjecia wtedy jest najłatwiej szukać

szukam rzemienia jubilerskiego w Poznaniu
robotki reczne
tkaniny do haftu
[patchwork] tkaniny
nowe forum