szwy

1. Data: 2002-02-17 20:10:12

Temat: szwy
Od: "Tomek" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

czy jest jakiś środek na rozpuszczanie szwów ,które zostały pod skórą i są
widoczne. Niestety pewien konował zostawił mi na pamiątkęi teraz twierdzi
,że przecież że nic poważnego sięnie stało

2. Data: 2002-02-17 21:10:04

Temat: Re: szwy
Od: "czatman" <c...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <m...@p...com> napisał w wiadomości
> czy jest jakiś środek na rozpuszczanie szwów ,które zostały pod skórą i są
> widoczne. Niestety pewien konował zostawił mi na pamiątkę teraz twierdzi
> ,że przecież że nic poważnego się nie stało

Szanowny Kolego!
Same szwy produkowane są z materiałów, które podlegają szybszemu lub
wolniejszemu rozpuszczeniu (biodegradacji). Są też takie szwy które takiemu
procesowi nie ulegają.

3. Data: 2002-02-18 08:32:37

Od: "adam" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek <m...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> czy jest jakiś środek na rozpuszczanie szwów ,które zostały pod skórą i są
> widoczne. Niestety pewien konował zostawił mi na pamiątkęi teraz twierdzi
> ,że przecież że nic poważnego sięnie stało

wszystko zalezy od miejsca szycia... - na posladkach - faktycznie malo
widoczne (no hcyba ze jestes naturystą) natomiast na twarzy to raczej sie
nadaje do chir. usunięcia.
a tak nawiasem mowiac - jak to bylo po szyciu - kazali przyjsc do
sciagniecia szwow, ale zapomniales? no bo rozpuszczalne szwy sie
rozpuszczaja, a nierozpuszczalne sie wyciaga - a jak ktos zapomni przyjsc
do wyciagniecia szwow, to bywa ze sie 'przeciera' to co jest na wierzchu a
reszta zostaje, ladnie oszpecając okolice - tak ze najpierw jak rzucisz
gromy na 'konowała' to zrob krotki rach. sumienia...
a wracajac do tematu - 15 minut i nie bedziesz mial tych brzydkich
podskórnych szwów...

adam

iridiolodzy
Kontuzja - pilne!