[szycie] Diana?

1. Data: 2005-07-26 09:18:46

Temat: [szycie] Diana?
Od: "Uka P." <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam niejasne wrazenie ze zniknela ze sklepow Diana z wykrojami do
szycia. Czy to tylko ja nie trafiam, czy problem jest szerszy? Od
kwietnia nie moge nigdzie dostac nowego numeru.

Pozdr,

--
Uka P.

2. Data: 2005-07-26 09:53:56

Temat: Re: [szycie] Diana?
Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Uka P. wrote:

> Witam,
>

> Mam niejasne wrazenie ze zniknela ze sklepow Diana z wykrojami do
> szycia. Czy to tylko ja nie trafiam, czy problem jest szerszy? Od
> kwietnia nie moge nigdzie dostac nowego numeru.

U mnie na wsi jest, na szczescie ;) W Burdach daja wykroje tylko do
rozmiaru 42 :(((

Kot, grubszy

--
Włochy i Paryż - przewodniki turystyczne do wyboru. Tylko z lipcowym numerem
miesięcznika Auto+.

3. Data: 2005-07-26 11:01:52

Od: "Uka P." <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot wrote:

> U mnie na wsi jest, na szczescie ;)

A, czyli to ja mam pecha, albo zle szukam.

> W Burdach daja wykroje tylko do rozmiaru 42 :(((

Ale w kazdej Burdzie masz dzial "burda plus" - tylko pewnie modele Ci
nie pasuja?
Swoja droga ciekawe, ze moda w rozmiarach 34-42 jest fajna, wdzieczna,
kobieca, nowoczesna itp, a od rozmiaru 44 zaczyna sie dzial "dla
Klotyldy" - proste spodnice do pol lydki, luzne bluzki zaslaniajace
biodra i proste zakiety, bronbozewewzory!!! Ja rozumiem, ze kobiety
bardziej... kobiece czasem potrzebuja to i owo ukryc, ale czy to musi
zawsze tak samo wygladac?!
W ostatniej burdzie troche zaszaleli w tym temacie - dali lampasy na
spodniach i kontrastowe lamowki do jakiegos zakietu :-)))
A gdzie falbanki i marszczenia ja sie pytam?

Pozdr,

--
Uka chudsza, ale wspolczujaca ;-D

4. Data: 2005-07-26 11:17:10

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Uka P. wrote:

> A, czyli to ja mam pecha, albo zle szukam.

Ale moja wies jest... pod Paryzem, wiec mozliwe, ze u Ciebie nie ma ;)

> [...]
> spodniach i kontrastowe lamowki do jakiegos zakietu :-)))
> A gdzie falbanki i marszczenia ja sie pytam?

No wyobraz, wyobraz sobie slonia w falbankach ;)) Ale dekolty glebokie
juz by sie przydaly, babki przy kosci na ogol maja je ladne.

Kot, bez falbanek, glodny

5. Data: 2005-07-26 11:17:33

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kobieca, nowoczesna itp, a od rozmiaru 44 zaczyna sie dzial "dla
> Klotyldy" - proste spodnice do pol lydki, luzne bluzki zaslaniajace biodra

Hehe, to raczej kwestia gustu, mnie się akurat te ubrania bardzo podobają,
czasem żałuję, ze do 44 brakuje mi nieco centymerów :)))). Dla mnie jest to
taka klasyka.

A Diany mam dwa numery tegoroczne.

Kasia

6. Data: 2005-07-26 13:21:27

Od: "Uka P." <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot wrote:

> Ale moja wies jest... pod Paryzem, wiec mozliwe, ze u Ciebie nie ma ;)

A tu Cie mam! Tak myslalam, ze we Frankcji kupujesz, tylko nie chcialam
glupoty palnac :-D

> No wyobraz, wyobraz sobie slonia w falbankach ;))

Aaaaa, cudo! Mam gdzies GIFa z takim tanczacym hipopotamem w rozowej
spodniczce.
LOL :-)))))

Pozdr,

--
Uka P.

7. Data: 2005-07-26 13:23:15

Od: "Uka P." <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaA wrote:

>A Diany mam dwa numery tegoroczne.

O, i to by co nieco wyjasnialo. Ja tez mam dwa - moze to po prostu
kwartalnik, tylko ja nie zauwazylam? :-D
Sorki za glupie pytanie, akurat jestem w pracy i nie mam jak sprawdzic.

Pozdr,

--
Uka P.

8. Data: 2005-07-26 13:31:20

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Uka P. wrote:

> Aaaaa, cudo! Mam gdzies GIFa z takim tanczacym hipopotamem w rozowej
> spodniczce. LOL :-)))))
>
> Pozdr,

No widzisz, osobiscie nie mam nic przeciwko temu, zeby sie ludzie ze
mnie smiali, nawet dosc dziwnie czesto sie to zdarza... Ale jednak bez
przesady ;)

Kot, z ktorego ostatnio smiano sie, jak zwrocil swojej
szesciomiesiecznej dzidzi, zeby nie marszczyla czola, bo bedzie miala
zmarszczke ;PP

9. Data: 2005-07-26 14:08:14

Od: "Uka P." <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot wrote:

> Kot, z ktorego ostatnio smiano sie, jak zwrocil swojej
> szesciomiesiecznej dzidzi, zeby nie marszczyla czola, bo bedzie miala
> zmarszczke ;PP

A ostrzeglas ja, ze od smiechu to sie kurze lapki robia?
:-))

--
Uka P. cala w kurzych lapkach

10. Data: 2005-07-26 15:05:52

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Uka P. wrote:

> A ostrzeglas ja, ze od smiechu to sie kurze lapki robia?
> :-))

O tym to juz wie od daaaawna. I tak rechocze jak zaba, pewnie mi nie
wierzy, chociaz pokazywalam dowody.

A oto, co o tym wszystkim mysli sama dzidzia:

nnnj l.... ivhhkkkkkkkkbbbbbbbblbukbcdc xe g xzz
tvfyuuuuuttttttttttttttttbg5b5g65r764ddddddd54d4zsss
ssaAAAaaaa z
veeeeeeeeee6vfxcccxc

Kot, co wlasnie skonczyl torbe do kamery szyc, i bierze sie za kostium
kapielowy

--
Włochy i Paryż - przewodniki turystyczne do wyboru. Tylko z lipcowym numerem
miesięcznika Auto+.
http://www.a-plus.pl

[Inne] prosba o recenzje książki
[xxx] prośba