[szycie] Stroj baletnicy itp

1. Data: 2004-09-28 12:02:00

Temat: [szycie] Stroj baletnicy itp
Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Znajoma musi uszyc cos takiego corce. Nie wiem dokladnie co i jak, ale
ma klopoty z tym body, glownie z wyrobieniem rekawka (ubranko ma byc z
lycry, czy jakos tak).
W jej imieniu prosze o moze jakies linki do inspiracji w necie.

Z gory dziekuje
Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2004-09-28 13:36:03

Temat: Re: [szycie] Stroj baletnicy itp
Od: "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co wiem, a "baletnica" mi po domu biega, to body nie musi miec rekawka
tylko szerokie ramiaczka (takie jak podkoszulki). Moga tez miec rekawek
bufiasty, podobny do bluzeczkowego. Niestety nie widzialam takowego w sieci.
Mysle, ze mozna takowe body poogladac w niektorych sklepach sportowych.
Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2004-09-29 07:11:06

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata Łaszewska - Radwańska napisał:
> Z tego co wiem, a "baletnica" mi po domu biega, to body nie musi miec rekawka
> tylko szerokie ramiaczka (takie jak podkoszulki).

Hmmm, moze i tak jest :D
Jednak ta sukeinka, o ktorej pisalam, to jak sie okazuje, nie typowy
stroj baletnicy, ale sukeinka na podobe. I takowa ma miec rekawek.
Problem sprowadza sie do tego, aby dobrze wyrobic 'glowke rekawka' gdzie
tkanina jest lycra.

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2004-09-29 07:22:38

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ta główka ma być zwykłą główką jaką wszywa się w bluzeczkach-koszulkach?
Bo taka mi się skojarzyła po pierwszym poście, ale po waszej wymiaie zdań
teraz to już nie wiem? Bo taka zwykłą to ja nieraz szyłam, nawet z lycry.
Aby dobrze wszyć rękaw nie posiadając owerloka nalezy linię szwu - rękawa i
przodu-tyłu podkleić cienką flizeliną - wtedy linia szwu się nie rozciągnie.

Kasia

1. Data: 2004-09-29 10:45:07

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KasiaA napisał:
> [...]
> przodu-tyłu podkleić cienką flizeliną - wtedy linia szwu się nie rozciągnie.

Dzieki Kasiu, nie mam pojecia, jak to dokladnie ma wygladac :) Przekaze
jednynie Twa pomocna uwege !

Jeszcze raz dzieki !
Asia

(xxx?) pudełeczko
Kramik
[xxx]- czy ma ktoś schemat do obrazu krzyk
plastikowa kanwa
plastikowa kanwa