[szycie] jaki materiał na spódnicę?

1. Data: 2003-12-09 09:38:04

Temat: Re: [szycie] jaki materiał na spódnicę?
Od: LaKasia <k...@N...tvk.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena M. (W-wa) wrote:

> Co prawda mnie spodnice szyla krawcowa ale jest ona zrobiona z tafty z lycra
> z 1/2 kola i jest ok. w pasie fajnie sie dopasowuje bo sie uciaga i nigdy
> nie jest za ciasna (nawet jak sie objesz na weselu - bo kiecka byla szyta na
> wesele).
> Radze szyc z polowy kola, mniej materialu, i tak jest szeroka, duzo taniej,
> i na pewno bedzie wygladala ladnie.

Wiecie co? Rozwiazalam problem:) Znalazlam suknie balowa
mojej mamy. Taka sprzed 30 lat. Z klinow, z golymi plecami:)
Odetne gore i bede miala super spodnice z klinow! I kolor
fajny bo taki liliowy (rozowo-fioletowy).
Jak juz bede miala wszystko gotowe to sobie zrobie fotke i
podam wam adres, moze ktoras z Was bedzie chciala obejrzec:)
Pozdrawiam
Kasia