[szycie] misie -pytanie

1. Data: 2004-12-02 12:40:37

Temat: [szycie] misie -pytanie
Od: "Dommi" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie! Niedawno postanowiłam uszyć misia wg wzoru z
książki "Szyjemy pluszowe misie". I mam problem - nie wiem zupełnie gdzie mam
szukać plastikowych łączeń, dzięki którym miś może ruszać łapkami. Czy w
ogóle coś takiego jest dostępne w Polsce? Czy któraś z Was spotkała może coś
takiego, albo może ma sugestie, gdzie pytać? (ja dziś spróbuję w jakiejś
pasmanterii) Bardzo proszę o pomoc!
Miś ma być dla małej dziewczynki :).
Pozdrawiam, Dommi (W-wa)

1. Data: 2004-12-02 13:43:36

Temat: Re: [szycie] misie -pytanie
Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mam
> szukać plastikowych łączeń, dzięki którym miś może ruszać łapkami.

Ja tez kupilam ta ksiazke i szukalam laczen, ale nie znalazlam. Wpadlam
jednak na pomysl: sruba dwustronna plus dwie nakretki i dwa kolka wyciete ze
sztywnego plastiku. Powinno zadzialac (jeszcze nie wyprobowalam).

Cos w tym stylu:

| | ---- | |

nakretka-kolko-sruba-kolko-nakretka

Pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2004-12-02 19:28:56

Od: "Dominika " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wyciete ze sztywnego plastiku. Powinno zadzialac (jeszcze nie wyprobowalam).

Dziekuje za pomysl! Chyba go wyprobuje, bo wyglada na to, ze u nas jeszcze
takich cudow nie ma. :(
Pozdrawiam, Dommi (Wwa)

1. Data: 2004-12-02 19:46:13

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominika wrote:

> Dziekuje za pomysl! Chyba go wyprobuje, bo wyglada na to, ze u nas jeszcze
> takich cudow nie ma. :(
> Pozdrawiam, Dommi (Wwa)

Jest jeszcze jedna droga, ze starej książki o robieniu maskotek, a
mianowicie szpulki do nici, tylko muszą być takie z "kołnierzykiem"
dookoła (stare drewniane szpulki takie były). Jako "zawiasy" wstawia się
takie szpulki, tylko pytanie, czy ktoś ma jeszcze takie w swoich
zbiorach ;) , ew. czy są takie plastikowe.

Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-12-02 20:40:19

Od: "Dommi " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jako "zawiasy" wstawia się
> takie szpulki, tylko pytanie, czy ktoś ma jeszcze takie w swoich
> zbiorach ;) , ew. czy są takie plastikowe.

Szpulek drewnianych nie posiadam - rozejrze sie za plastikowymi. A jesli
chodzi o srubki, to zaczelam sie zastanawiac czy to dobry pomysl, bo przeciez
takie srubki to chyba nie sa nierdzewne a misia czasami trzeba "wykapac" ;).
..Kombinuje wiec dalej.
Dommi

1. Data: 2004-12-02 23:27:27

Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takiego, albo może ma sugestie, gdzie pytać? (ja dziś spróbuję w jakiejś

Ja miałam taki sam problem szyjąc szmacianą lalkę. Wykorzystałam plastikowe
kółeczka wycięte z dna pojemnika na film fotograficzny. Ale dziurka w takim
plastiku ma ostre brzegi i przecinała każdą nitkę, dopiero porządna żyłka się
nie dała :)
Życzę powodzenia w szukaniu rozwiązań zastępczych, skoro nie można po prostu po
to pujść do sklepu.

Witam i pytam.
Witam i pytam.
Witam i pytam.