[szycie] wykroje ubranek dla chlopca 110-122

1. Data: 2008-05-14 11:16:15

Temat: [szycie] wykroje ubranek dla chlopca 110-122
Od: "MAAagda" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jakis czas temu na grupie pojawil sie watek wykrojow na ubranka dzieciece
Skorzystalam i uszylam kilka sukienek dla corki
Jednak teraz poszukuje wykrojow nieco wiekszych rozmiarow 110-122 dla
chlopca
Szczegolnie interesuja mnie bluzy, bluzki i spodnie a nawet i dresy
Moze ktoras z Was ma w swoim zbiorze jakies scany np z Burdy lub moze
podeslac linki do sciagniecia
Przeszukalam juz archiwum i nic takiego nie wpladlo mi w oczy :(
Szukalam rowniez na Allegro ale niestety aukcje z 6 nr specjalnymi
"przespalam"
Licze na Wasza pomoc

Pozdrawiam MAAagda

2. Data: 2008-05-15 07:19:05

Temat: Re: [szycie] wykroje ubranek dla chlopca 110-122
Od: "Kasia" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MAAagda" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Skorzystalam i uszylam kilka sukienek dla corki
> Jednak teraz poszukuje wykrojow nieco wiekszych rozmiarow 110-122 dla

Mam w domu stare numery Burdy dla dzieci. Napisz do mnie na priv to dogadamy
szczegóły.

Kasia

xxx pytanie o igly
[szydełko] Chwalę się...
[szycie] Spodniczki w stylu hiszpanskim-pytanie
skonczylam szalik kwiatuszkowy
Wzory do haftu.