[szyd] bluzka pajęczynka wymiana doświadczeń

1. Data: 2004-07-16 11:34:23

Temat: [szyd] bluzka pajęczynka wymiana doświadczeń
Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zachęcam wszystkie osoby, które podjęły się wykonania bluzki pajęczynki, aby
tu umieszczały swoje doświadczenia związane z wykonaniem.
Liczę na Was dziewczyny. Białą bluzeczkę ze stójeczką robiłyście razem,
teraz zróbmy pajęczynkę.
Co Wy na to ?
Krystyna z Rybnika

begin 666 Krystyna z Rybnika.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..E)Y8FYI:V$[2W)
Y<W1Y;F$@
M>@T*1DXZ2W)Y<W1Y;F$@>B!2>6)N:6MA#0I%34%)3#M04D5&.TE
.5$523D54
M.FMR861Z:65J97=S:V% ;W N<&P-"E)%5CHR,# T,#<Q-E0Q,3,T,C-:#0I%
*3D0Z5D-!4D0-"@``
`
end

1. Data: 2004-07-16 12:33:55

Temat: Re: [szyd] bluzka pajęczynka wymiana doświadczeń
Od: "IlonaW" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo chetnie, z tym ze akurat robie dla siebie nieco inna... a na
pajeczynke nawet nie mam wloczki :( ... mam jednak nadzieje, ze wkrotce sie
za nia zabiore !!

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-07-18 07:26:10

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Białą bluzeczkę ze stójeczką robiłyście razem,
> teraz zróbmy pajęczynkę.
> Co Wy na to ?

Bardzo chętnie :)
Co prawda w szydełkowaniu nie jestem zbyt dobra, ale wczoraj zrobiłam próbkę
robótki. Wzięłam szydełko "0" ale nie miałam włóczki, więc wpadła mi w łapki
czarna anilanka do robótek na drutach. Sama próbka wyszła bombowo :)
Robi sie dość szybko, schemat dość czytelny... może sie pokusze o zrobienie
całości :)

Tylko nie wiem jakiej włóczki użyć, może macie jakieś pomysły??

Pozdrawiam
Iza Szczecin
gg 1240015

1. Data: 2004-07-18 09:19:55

Od: " Anna" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

izabelka napisał(a):

(...)

> Tylko nie wiem jakiej włóczki użyć, może macie jakieś pomysły??

zobacz poprzedni watek, napisalam jaka jest w oryginale, moze cos podobnego
uda Ci sie dostac,

Anna

O.C_P

Literatura RR do pobrania