[szydełko]

1. Data: 2005-08-16 20:28:39

Temat: [szydełko]
Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zabrałam się do robienia na szydełku.
Znalazłam prosty wzór siatkowy i z wypełnionymi oczkami.
Sa takie biezniki i obrusy w "Szydełkiem i na drutach"
ale przy 2 różnych serwetach, które robione sa dla mnie identycznie
znalazłam opis, że pełny kwadracik robi się tak:
"1 słupek na słupku, 2 słupki w łuku" - nie znalazłam jak się to robi.
a w drugim opisie mam podane że pełny kwadracik to:
"1 słupek na słupku, 2 słupki na 2 dwóch oczkach łańcuszka, 1 słupek na
kolejnym oczku"
- w tym wypadku chodzi chyba że w 2 kolejnych oczkach robi się słupki?
Czy dobrze myślę i czym rózni się jedno od drugiego?

Przepraszam , że z takimi podstawami się zwracam na grupe
ale nikt ze najomych nie robi na drutach.

Pozdrawiam

Agnieszka