(szydełko) Gwiazda Betlejemska z Koniakowa

1. Data: 2006-11-18 15:54:25

Temat: (szydełko) Gwiazda Betlejemska z Koniakowa
Od: "brydzia brydziowa" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo mi się ona podoba. Gwiazda
http://www.koniakow.com/ozdoby/gwiazda_czubek2_big.j
pg
Ozdoby choinkowe
http://www.koniakow.com/sklep_ozdoby.php
Aż oczy się śmieją

----------------------------
http://brydzka.netblog.pl/ - moje dłubanki
http://kordonek.pl/

2. Data: 2006-11-18 16:34:55

Temat: Re: (szydełko) Gwiazda Betlejemska z Koniakowa
Od: "Wojtek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie co, patrząc na ceny tych ozdób dochodzę do wniosku, że naszę
umiejętnosci są na wagę złota!
Pozdrawiam wszystkich szczęśliwców.

3. Data: 2006-11-18 22:15:59

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek napisał(a):
> Wiecie co, patrząc na ceny tych ozdób dochodzę do wniosku, że naszę
> umiejętnosci są na wagę złota!

Ceny sa moze adekwatne do włożonej pracy ,ale wydaje mi sie,że w
tym wypadku płacimy za firmę /nie chce tu nikogo obrazić/ bo
"zwykłej"koronczarce /mam na myśli nie zrzeszną/ bardzo trudno
otrzymac taka cene za swoje wyroby.pozdrawiam maria

4. Data: 2006-11-19 16:36:38

Od: "Wojtek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> otrzymac taka cene za swoje wyroby.pozdrawiam  maria

>Ponieważ poterafie takie cudeńka wykonać to moge napisać, ze ja sam osobiście
nigdy nie dał bym tyle za takie ozdóbki; a gdybym miał sprzedać to nieznanej
osobie... wolał bym dac za darmo znanej.

5. Data: 2006-11-19 21:19:30

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nigdy nie dał bym tyle za takie ozdóbki; a gdybym miał sprzedać to nieznanej
> osobie... wolał bym dac za darmo znanej.
> Pozdrawiam
Nie dałbyś tyle,ale chciałbyś pewno sprzedać za tą cenę, ja
zreszta tez.
To co twórca zrobi ze swoja robótka,to jego sprawa .Ty rozdajesz ,ja
też ale sie zastanawiam skad biora sie takie ceny i czy ktos kupuje po
tej cenie,bo nie wiem czym rózni sie taki dzwoneczek koniakowski od
dzwoneczka wykonanego przeze mnie.pozdrawiam maria

6. Data: 2006-11-19 21:46:13

Od: "Wojtek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzwoneczka wykonanego przeze mnie.pozdrawiam  maria

> Ba, pewnie, że chciałbym sprzedać za taką cenę! 10 dzwoneczków, ze 3 aniołki
i mogę szaleć po sklepach :) Ale wtedy takie szydełkowanie czy inne
robótkowanie nie miałoby przyjemności, stałoby sie rutyną i sposobem na życie.
A ja tego nie chce.

7. Data: 2006-11-20 18:43:36

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i mogę szaleć po sklepach :) Ale wtedy takie szydełkowanie czy inne
> robótkowanie nie miałoby przyjemności, stałoby sie rutyną i sposobem na życie.
> A ja tego nie chce.

I to jest to! I ja tak mam,że robótki dla mnie to wielka
przyjemność i niech tak zostanie. pozdrawiam maria

8. Data: 2006-11-20 20:00:56

Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

maria napisał(a):

> I to jest to! I ja tak mam,że robótki dla mnie to wielka
> przyjemność i niech tak zostanie. pozdrawiam maria

Tylko, że jeśli można połączyć pasję z zarabianiem... Tak podobno
powstają fortuny ;-) , ale chyba raczej nie u nas.

Marzena

9. Data: 2006-11-26 05:44:34

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena i Cyprian" <c...@c...pl> napisał w
wiadomości news:ejt1rd$et3$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Tylko, że jeśli można połączyć pasję z zarabianiem... Tak podobno
> powstają fortuny ;-) , ale chyba raczej nie u nas.

I wszystko byłoby ok, tyle że ta gwiazda i te dzwoneczki to co najwyżej
leżały obok koronki koniakowskiej. To tylko po prostu szydełkowe dzwoneczki
i to na dodatek zrobione wg wzorów, które na grupie podawałyśmy w zeszłym
roku.

Pozdrawiam
AgaM

10. Data: 2006-11-26 10:36:43

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i to na dodatek zrobione wg wzorów, które na grupie podawałyśmy w zeszłym

...i w ten właśnie oto sposób przyczyniamy sie do powatawania fortuny :)
Pozdrawiam.

Druty: Swetry, sweterki
Widziałyście?
[szydelko] serwetki z labedziami 3D - pomozcie!
zazdroski, zawieszki okienne
Ażurowy wzór na moherowy DUŻY szal - było, wiem, wiem...