(szydełko) Gwiazda Betlejemska z Koniakowa

11. Data: 2006-11-26 13:03:15

Temat: Re: (szydełko) Gwiazda Betlejemska z Koniakowa
Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

AgaM napisał(a):

> I wszystko byłoby ok, tyle że ta gwiazda i te dzwoneczki to co najwyżej
> leżały obok koronki koniakowskiej.

Albo koło napisu "Koniaków" ;-)

Marzena

12. Data: 2006-11-26 17:44:00

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I wszystko byłoby ok, tyle że ta gwiazda i te dzwoneczki to co najwyżej
> leżały obok koronki koniakowskiej. To tylko po prostu szydełkowe dzwoneczki
> i to na dodatek zrobione wg wzorów, które na grupie podawałyśmy w zeszłym
> roku.
> Pozdrawiam
> AgaM

Nie chcę obrazić nikogo,byłam w Koniakowie i widziałam,jakie cuda
potrafią tam zrobić Panie szydełkujące,ale może jest to właśnie
okazja,by zwrócic uwagę na wyroby,które nie zasługują na miano
sztuki koniakowskiej i trochę psuja jej wizerunek.Sztuki w pełnym
tego słowa znaczeniu,bo Koniaków stał sie już symbolem i szkoda
,że przedstawione wyroby i w dodatku za taka cenę,niewiele maja z
tym symbolem wspólnego. pozdrawiam maria

Druty: Swetry, sweterki
Widziałyście?
[szydelko] serwetki z labedziami 3D - pomozcie!
zazdroski, zawieszki okienne
Ażurowy wzór na moherowy DUŻY szal - było, wiem, wiem...